بیت دفندر

بیت دیفندر در شناسایی ویروس‌ها دقیق و مطمئن است، به کمک قابلیت فیلترسازی وب خود دسترسی کاربر به سایت‌های نامطمئن را مسدود می‌کند و یک مرورگر ایمن را برای حفظ امنیت تراکنش‌های بانکی و آنلاین شما در اختیارتان می‌گذارد. این آنتی ویروس هوشمند به یک قابلیت مدیریت رمز هم مجهز است و به کمک آن به طور خودکار اطلاعات کارت اعتباری شما را در فرم‌های اینترنتی پر می‌کند.

کسب امتیاز عالی در زمینه محافظت از اطلاعات کاربران در مقابل سارقین اینترنتی، مطلع ساختن کاربر درباره لینک‌های نامطمئن موجود در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو و مسدود کردن سایت‌های خطرناک تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این آنتی ویروس جدید را به بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده‌اند.


بیت دیفندر همه دستگاه‌های متصل به رایانه شما را اسکن می‌کند و به یک قابلیت محافظتی چند لایه در برابر باج افزارها هم مجهز است؛ این قابلیت توانایی منحصر بفردی در یادگیری رفتارهای بدافزارها دارد و از این طریق از شما در برابر آن‌ها محافظت می‌کند.

 

سایت مرجع آنتی ویروس بیت دیفندر شرکت بدرالکتریک" irbitdefender.ir"


عرضه نرم افزار های اورجینال ویروس ,آنتی ,می‌کند ,قابلیت ,دیفندر ,آنتی ویروس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دنیای از خوشمزه ها هاست و دامنه رایگان 09197977577دستگاه فلزیاب او کاام و گنج یاب تصویری OKM Exp 6000 Read mo آیا می دانستید فلزیاب ارزان 09102191330 آزمون نظام مهندسی سایت خبری عاشقانه ای برای عشقم « فاطمه » ـ asheghane