طرز تهیه پیراشکی کرم دار

برای تهیه و آماده نمودن یک پیراشکی خوشمزه آب ولرم را آماده نموده و یک قاشق غذاخوری از شکر را درون آن حل نموده پس از انجام این کار خمیر مایه را نیز درون آب ریخته و برای مدت زمان ده دقیقه آنرا کنار قرار میدهیم تا عمل بیاید ، در این فاصله زمانی تخم مرغ ها را درون کاسه شکسته و وانیل را به آنها اضافه میکنیم حالا به کمک یک هم زن دستی مواد را زده تا از حالت گی خارج شود حالا الباقی شکری را که در اختیار دارید را درون کاسه ریخته و با تخم مرغ ها هم زده در همان حال کره آب شده و پس از آن شیر ولرم را ریخته و بخوبی با هم مخلوط نمایید تا کاملا یکدست شوند .

در مرحله بعدی ، زمانی که خمیر آماده شد آنرا نیز با مواد دیگر مخلوط کنید آرد را الک نموده و آرام آرام با خمیر ترکیب نمایید ، اکنون خمیر را برای ۱۰ دقیقه بخوبی ورز دهید تا حالت نرم و لطیفی پیدا کند ، کاسه لبه بلندی را آماده کرده بدنه آنرا چرب کنید و خمیر را برای ۵۰ الی ۶۰ دقیقه در یک جای نسبتا گرم قرار داده تا حسابی ور بیاد ، روی کاسه را نیز با سلفون بپوشانید .

در مرحله بعدی ، زمانی که خمیر آماده شد آنرا بر روی میز کار با ضخامت نیم سانت پهن کنید و با قالب های مورد نظر خمیر را برش بزنید دوباره اجازه دهید خمیر در همان حالت برای ۳۰ دقیقه دیگر استراخت کند . قابلمه کوچکی را بر روی حرارت گذاشته مقداری روغن اضافه کرده زمانی که روغن داغ شد پیراشکی ها را درون قابلمه ریخته و سرخ میکنیم . زمانی که خوراک شما آماده شد آنرا درون دستمال قرار داده تا روغن اضافی آنها گرفته شود . حالا میتوانید پیراشکی ساده خود را با انواع مختف کرم و شکلات پر نمایید و سرو کنید .


تفریحی خمیر ,زمانی ,آنرا ,پیراشکی ,ریخته ,کاسه ,قرار داده ,خمیر آماده ,مرحله بعدی ,درون کاسه ,تهیه پیراشکی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کافه جک جدید مرکز مشاوره استاد عزیز محمدی dorothymerdry7 Homepage گرگان زندگی دوباره با عیسی مسیح کلش فایتون قطعه آپشن خودرو | دنیای آپشن دفتر بسیج اساتید بهترین عکس ها و کاریکاتور های فوتبالیست ها و مربی های فوتبال