گریل استخری چیست ؟

گریل استخری یک نوع گاتر با گریتینگ یا همان درپوش می باشد. گریل استخری برای جمع آوری آب دور استخر و جکوزی ها و فضاهای ورزشی استفاده می شود. گریل استخری روی کانال آب دور استخرها و جکوزی ها قرار میگیرد و برای جمع آوری آب سرریز استخر و جکوزی همیشه یک کانال دور فضای استخر ایجاد میشود و روی آن از گریل استخری استفاده می شود.

جنس این محصول از PP یا UPVC می باشد. امروزه در بسیار موارد کانال آب دور استخر نیز به صورت پیش ساخته است که مزایای بیشتری نسبت به کانال هایی دارد که با سنگ ساخته می شوند. البته در فضاهایی که استخر یا جکوزی به شکل دایره ای یا بیضی شکل هستند به ناچار باید کانال دور آن با سنگ ساخته شود و سپس روی آن گریل استخری انعطاف پذیر قرار می دهیم تا بتوانیم آن را به صورت دایره اجرا کنیم.

مدل های گریل استخری

مدل های مختلفی از این گریل در بازار موجود است که با توجه به نیاز پروژه از میان آنها گریل مورد نظرتان را انتخاب می کنید. گریلها می توانند از نظر جنس، ابعاد، شکل ظاهری، کاربرد و غیره دسته بندی شوند. گریل های استخری می‌توانند بدون گاتر پیش ساخته مورد استفاده قرار گیرند. همچنین از مدلهای صنعتی یا گریلهای فلزی می توان در فضاهایی مثل پارکینگ استفاده نمود.

البته باید در نظر داشت در مواردی که بخواهیم از گریل در فضایی استفاده کنیم که احتمال عبور اتومبیل وجود داشته باشد، حتما می بایست گریل را همراه با کانال پیش ساخته مورد استفاده قرار دهیم. در این حالت گریلها به بدنه ی کانال توسط پیچ ثابت می شوند و همین امر از آسیب دیدن گریل یا سنگ اطراف آن در اثر ضربه و عبور اتومبیل، جلوگیری می کند.

در فضاهای باز از گریل استخری با جنس ABS برای جکوزی و استخر استفاده می شود و در فضاهای داخلی و بسته از جنس PP استفاده می شود.

گریل استخری

انواع گریل استخری

گریل استخری با طرح آجدار

این گریل ها با طرح آجدار از جنس پلی پروپیلن (PP) می باشد که در عرضهای 18 ، 20 ، 25 و 30 سانت است و دارای ضخامت 2 سانتی متر است. در این مدل همه طرح ها بصورت دو پین می باشند.

 

گریل استخری با طرح فنری

این گریل از جنس ABS بوده و در عرضهای 18 ، 20 ، 25 و 30 سانتی متر می باشد و دارای ضخامت 25 میلی متر با طرح فنری است و همچنین همه طرح ها در این مدل بصورت تک پین می باشند.

در این مدل بخاطر اینکه جنس آن ABS هست از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد و با توجه به تک پین بودن برای استخرهای دارای قوس مناسب می باشد. این گریل چون از جنس ABS است برای استخر و جکوزی در فضاهای بیرون مورد مناسبی هستند.

ارتفاع گریل های طرح فنری و ماشین رو تقریبا 25 میلی متر است ولی الباقی گریل ها حدودا 2 سانتی متر می باشند. ایران درین پیشنهاد دارد که قبل از ساخت بدنه کانال دور استخر یک نمونه از گریل مورد نظرتان را تهیه کنید و در اختیار سازنده کانال قرار دهید تا بعدا مشکلی برای شما پیش نیاد.

ایران درین تولید کننده انواع  کفشور  , گریل استخری ,  گاتر , کفشور استیل , گریتینگ در تهران می باشد.


طراحی سایت و محصولات ساختمانی گریل ,استخری ,کانال ,استخر ,استفاده ,جکوزی ,گریل استخری ,استفاده قرار ,دارای ضخامت ,ایران درین ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. همه چی موجوده خبر تازه از گیم , بازی های کرک شده و کرک آنلاین دختران هنر BEST MOVIES IN THE WORLD msnbeauty وبلاگ