چاپ سوليت ، چاپ بر روي متريالي پر طرفدار و جذاب

چاپ سوليت

ساختار سوليت :

  • سوليت يک متريال ساخته شده از PVC  مي باشد !
  • اين محصول مانند اکثر قريب به اتفاق متريال هاي هم دسته خود وارداتي مي باشد و عمده برند هاي سوليت موجود در بازار اين متريال ، ساخت چين مي باشد ؛ که تقريبا از لحاظ کيفيت و قيمت تقريبا همسان هستند .

سوليت يکرو  ( پشت طوسي ) و سوليت دورو :

اين محصول در ? نوع پشت طوسي ( يکرو ) و نوع دوم پشت سفيد ( دورو ) موجود مي باشد.

سايزبندي سوليت هاي يک و دورو

هر کدام از اين دو نوع در سايز هاي مختلفي موجود مي باشد. سوليت پشت طوسي ( يکرو ) در سايز هاي ?? و ??? سانتي متر و سوليت پشت سفيد ( دورو ) از عرض ??? تا عرض ??? موجود مي باشد. همان طور که از اسم سوليت نوع دوم مشخص است ، اين سوليت قابليت چاپ دورو را دارد و مي توان در فضاهاي متناسب خود استفاده کرد .

سطح صاف و بدون بافت متريال سوليت يک مزيت در کيفيت چاپ سوليت :

     از شرايط خاص اين محصول صاف و بدون بافت بودن سطح اين متريال مي باشد ؛ اما در کل بايد به اين موضوع اشاره کرد که هر چقدر سطح يک متريال بافت ريز تري داشته باشد ، مي تواند خروجي چاپ با کيفيت تري داشته باشد و در اين زمينه سوليت مانند کاغذ عکس و متريال هاي مشابه خود چاپ پذيري بسيار بالايي دارد .

مات و عدم بازتاب نور در سطح سوليت :

     از شرايط خاص ديگر سوليت مي توان به مات بودن و عدم بازتاب نور از صفحه اشاره کرد که اين ويژگي به کاربران کمک مي کند تا از سوليت در فضاهاي داخلي و زير نور هاي مصنوعي ( انواع لامپ ها ) استفاده کنند و مطمئن باشند تا اثر نور در صفحه نخواهد افتاد و کاربران را آزار نخواهد داد .

ضخامت و استحکام سوليت :

     ويژگي ديگر اين متريال ضخامت و استحکام بالاي اين متريال مي باشد که به ماندگاري بالاي آن کمک مي کند و مي توان با حس اطمينان بالا حتي چندين سال از اين محصول استفاده کرد . با توجه به اين قابليت ها است که در اکثر سازه هاي نمايشگاهي  مثل رول آپ ، پاپ آپ ، ميزکانتر و … از سوليت استفاده مي کنند.

چاپ االونت روي سوليت و چاپ يووي روي سوليت :

     سوليت در دو کيفيت مختلف قابليت چاپ دارد ، در کيفيت االونت و يووي ؛ که هر کدام از اين نوع چاپ ها ( که در مقالات آتي به جزئيات آن اشاره خواهيم کرد ) هزينه چاپ متفائتي دارد . اما با اين تفاسير چاپ االونت روي سوليت بسيار پر طرفدارتر از چاپ يووي مي باشد و هزينه کمتري نسبت به آن دارد .

ادامه مطلب : چاپ سوليت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

 


جلسه مدرسه سوليت ,متريال ,دورو ,استفاده ,کيفيت ,محصول ,سفارش آنلاين ,براي دريافت ,داشته باشد ,بدون بافت ,سفيد دورو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی و غذا های مدرن کاکادو zolah8ag cant رسانه مذهبی الان بخر تحویل بگیر NINJA GAMES خرید اینترنتی کمپرسور اسکرو بانو چت،چت بانو،ادرس اصلی بانو چت بهداشت و سلامت