تهاتر ملک

آن‌چه در وهله‌ی اول در مورد تهاتر به ذهن می‌آید، معامله ی پایاپای است، در حالی که تهاتر معنای وسیع‌تری دارد؛ تهاتر ملک نیز که از جمله مسائل روز جامعه است، ابعاد گسترده‌ای دارد که آشنایی با آن می‌تواند، راهنمای فعالیت ما در بازار املاک باشد. از آن مهم‌تر الزامات حقوقی که بر تهاتر ملک مترتّب است، ضرورت انکارناپذیر ورود به دنیای و املاک است.

 آشنایی با تهاتر ملک

تهاتر، از نظر لغوی هم به معنای دعوی باطل داشتن و پایاپای است، از نظر اقتصادی کارکردی که طلب و بدهی دو یا چند طرف را بدون ردّ و بدل پول تسویه کند. تهاتر ملک  نیز به مفهوم معاوضه‌ی ملک با ملک یا کالایی دیگر است، بدون ردّ و بدل پول نقد است.

تهاتر ملک

تهاتر مصالح ساختمانی، تهاتر ملک

در بازار ملک و املاک، یکی از بهترین روش‌های املاک به مشتریان، که هم در زمان صرفه‌جویی می‌شود و هم ریسک نسبتاً پایینی نسبت به معامله‌ی نقدی دارد، تهاتر ملک است. در تهاتر ملک در عوض ملک فروخته‌شده، کالای باارزش دیگری از قبیل طلا، جواهر، ملک دیگر، دریافت می‌گردد.

از جمله کالاهایی که به عنوان طرف دیگر تهاتر ملک، رواج زیادی دارد، مصالح ساختمانی است، این کالا در مقایسه با کالاهای دیگر مزایایی برای صاحبان املاک دارد که عبارت است از:

  • مصالح ساختمانی برای صاحبان ملک ملموس‌تر است.
  • صاحبان املاک به مواد اولیه ی ساختمان به عنوان ابزار کار خود می‌نگرند.
  • در صورت نیاز به نقد شدن مصالح، می توانند تمام یا بخشی از آن را به راحتی نقد کنند.
  • برای ارانی که مصالح در اختیار دارند، نیز قیمت‌گذاری ملک آسان‌تر است.

تهاتر ملک

علت جذابیت تهاتر ملک!

امروزه تهاتر ملک طرفداران و متقاضیان بسیاری چه از سوی دارندگان املاک که قصد تهاتر دارند و چه از سوی متقاضیان املاک پیدا کرده‌است، علت این امر را در موارد زیر می‌توان جستجوکرد:

  • کم شدن نقدینگی در دست مردم
  • تأمین مصالح مورد نیاز برای ادامه‌ی ساخت و ساز
  • کم کردن ریسک تورّمی نقد شدن املاک
  • امکان انعطاف بیشتر با مشتریان برای جلب نظر آنان

در تهاتر ملک نیز همانند یک معمولی، رضایت طرفین شرط اصلی است، در عین حال بهتر است کسانی که برای یک ملک قصد دارند مثلاً با خودرو یا طلای خود تهاتر کنند، قبلاً با یک فرد خبره م نمایند، همچنین در بنگاه، برای هم و هم به طور جداگانه، قولنامه تنظیم نمایند.


نمایندگی بیمه ایران تهران تهاتر ,املاک ,است، ,مصالح ,صاحبان ,برای صاحبان ,صاحبان املاک ,مصالح ساختمانی ,تهاتر ملک، , املاک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثبت شركت تبلیغات رایگان گرمی موزیک دانلود فایل دانلود آهنگ | دانلود فیلم اجناس فوق العاده فروشگاه لباهنگ پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان