چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

     در دنیای امروز که تبلیغات به بزرگترین رکن و بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجریان امور تبلیغاتی درصدد پیدا کردن روش های نوین برای تبلیغات هستند و دست به نوآوری و خلاقیت های بعضا قابل توجهی هم می زنند. از این نوآوری و خلاقیت ها می توان به :

  • شیوه ها و متدهای طراحی گرافیکی
  •  نوع چاپ اوراق تبلیغاتی
  •  به کار گیری مهندسی های جدید در ساخت سازه های نمایشگاهی و . اشاره کرد.

چرا چاپ مستقیم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدایی ترین روز های ورود صنعت چاپ در عرصه تبلیغات همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که اوراق تبلیغاتی روی یک سری متریال های خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وینیل و . ) چاپ شده و در محل های مناسب نصب و چسبانده و یا در سطح شهر پخش می شدند ؛ این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت ها و معایبی داشتند که مجریان تبلیغاتی به اجبار و در فشار شرایط موجود یکی از این دو روش را انتخاب می کردند .

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی ؟

     شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت نظیر شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، گالوانیزه ، استیل ، MDF ، پلی کربنات ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و . بتوان چاپ انجام داد ولی به مرور  دستگاه های فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جایگاه محکمی برای خود پیدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  ۷۷۳۳۵۵۹۳ ۰۲۱ و ۱۴۰۰۰۲۴ ۰۹۱۰ )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

 


دانلود رایگان مقاله8 تبلیغات ,تبلیغاتی ,خلاقیت ,نوآوری ,مستقیم ,آنلاین ,اوراق تبلیغاتی ,برای دریافت ,سفارش آنلاین ,مستقیم یووی ,مجریان تبلیغاتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رابچ سایت آموزشی سرنا وبلاگ فنی مهندسي برق و کامپیوتر زیبا زیبا دانلود فایل همه چی موجوده گالری عکسهای امین غـــلامـيــاري