با حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان آشنا شويد!

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مکان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان

اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است. شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده کنيد تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور کلي مي توان گفت که اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشکيل شده اند که به وسيله يک سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يک قاب فلزي قرار مي گيرند که آن ها را به صورت ريلي حرکت مي دهد.

 

آشنايي با درب ضد سرقت گير آکاردئوني

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده کنيد بهترين راه اين است که تماما با آن ها آشنا شويد. درب هاي آکاردئوني در واقع کمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت. شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد که البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آکاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند که معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي کنند و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است. امروزه در بيشتر مکان ها براي اينکه بتوانيد امنيت را ايجاد کنيد نيازمند نرده هستيد و در اين بين مي توان گفت که براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آکاردئوني هستند. بيشتر افرادي که در اين زمينه فعاليت مي کنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند که شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده کنيد.

شرايط حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري که در يک ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد بايد شرايط بسياري را داشته باشد که شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ کنيد. از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره کرد:

نصب درب گير آپارتمان آکاردئوني

  • مقاطع کناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند که از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره کرد.
  • ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.
  • شما بايد از تسمه هايي استفاده کنيد که مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان چيست؟

حفاظ ضد سرقت درب آپارتماناما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد که از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره کرد. اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسي و يا تجاري هم استفاده کنيد هيچ مشکلي نخواهد شد. شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پارکينگ و … استفاده کنيد.

 

قفل درب ضد سرقت آکاردئوني آکاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ ضد سرقت درب آپارتمانخود استفاده کنيد ضمن اينکه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض کنيد. دقت داشته باشيد که اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد که هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز کنيد. شما همچنين ميتوانيد از يک قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد که البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام کنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشدحفاظ ضد سرقت درب آپارتماندر اصطلاح حفاظ هايي دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يک حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آکاردئوني بايد به نکات بسياري توجه داشته باشيد که از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  1. دربي که شما انتخاب ميکنيد نبايد کمتر از سه لوزي باشد. درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما بايد قفل محکم و ايمن داشته باشد.
  3. قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد و بهترين راه اين است که شما از روان کننده استفاده کنيد.
  4. پروفيل هايي که براي اين نوع از درب ها استفاده مي کنيد نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.
  5. زماني که درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد کند.

  .حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان امنيت را در چه حدي تامين مي کند؟

درب هايي که بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يک سري استانداردهايي هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد. زماني که اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته مي شود که اين نوع دربهاي کاملا ضد سرقت هستند! براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد که از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده کنيد.

 

 


مواد افیونی استفاده ,کنيد ,سرقت ,امنيت ,بايد ,آکاردئوني ,استفاده کنيد ,مورد استفاده ,جمله آنها ,استفاده قرار ,آشنا شويد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کارت عروسی دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی عایق بندی موتورخانه سمینار و همایش ها تفریحات سالم 2 دنیای سبز و سلامت haniyehnia