کاهش چین چروک با ورزش صورت

عضلات صورت به صورت یک شبکه پیچیده و در هم تنیده هستند که به استخوان ها و یکدیگر و پوست متصلند. بر خلاف استخوان ، پوست حالت الاستیک داشته که مقاوت و سفتی کمی دارد. در نتیجه کار کردن روی عضلت صورت منجر به کشیدن پوست می شود نه سفت تر شدن آن

به گفته دکتر اشپیگل ، حقیقت این است که چین و چروک های صورت ما به دلیل فعالیت زیاد عضلات صورت ایجاد می شوند. چین های پا کلاغی و چین های پیشانی همه به دلیل استفاده از عضلات صورت ایجاد می شوند. این نظریه که عضلات قوی تر در صورت مانع از ایجاد چین و چروک می شود حرف معقولی نیست. درست مثل این است که بگویید وقتی تشنه ای آب نخور. از سویی دیگر مثلا استفاد از بوتاکس با بی حرکت کردن عضلات برای پیشگیری از چین و چروک پوست استفاده می شود که در نهایت منجر به تحلیل عضله خواهد شد. بیمارانی که در بخشی از صورت خود دچار فلج جرئی هستند در آن نواحی پوستی نرم تر و چین و چروک کمتر دارند.

کند.

به طور کلی استفاده از انگشت میانی یا اشاره بهترین گزینه برای ماساژ فشاری است. برای ماساژ نقاط فشاری صورت مراحل زیر را دنبال کنید :

۱ . تنفس عمیق

در حالت ایستاده یا نشسته صاف بمانید چشمان خود را بسته لبخند بزنید و ۵ بار نفس عمیق از طریق بینی بکشید. سعی کنید تا حد امکان تنفس شما طولانی شود.

۲ . ماساژ نقاط فشاری پیشانی

انگشت خود را در مرکز پیشانی بین دو ابرود قرار داده و به آرامی پوست را به صورت دورانی حول همان نقطه خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت دهید. این کار به افزایش تمرکز و آرامش شما کمک میکند.

 

۳ . ماساژ نقاط فشاری ابروها

 

دو انگشت میانی را روی نوک های داخلی ابروها قرار دهید و به آرامی پوست را فشار دهید و به سمت بیرون دورانی ماساژ دهید. ماساژ را تا زمانی ادامه دهید که حس کنید تمام عضلات ریز زیر انگشتتان ریلکس شده اند سپس دو انگشت شصت را روی انتهای دیگر ابروها گذاشته و همان حرکت دورانی را در دو طرف ابرو همزمان انجام دهید.


آرایشگران ماهر صورت ,پوست ,دهید ,ماساژ ,چروک ,انگشت ,نقاط فشاری ,آرامی پوست ,ماساژ نقاط ,برای ماساژ ,انگشت میانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

توانایی contman هر چی که بخوای لینا چت|ناظر چت|لینا چت idehmedia pakanblog تخفیفان