چه ورزش هایی برای کاهش وزن مناسب اند؟

ورزش هایی که در آن زمان ورزش کردن کم است و به صورت قدرتی انجام می شود مانند وزنه زدن و بدنسازی، انرژی به دلیل سوختن قند تولید می شود و این چربی ها نیستند که در تولید انرژی دخالت دارند.

بهترین ورزش ها برای کاهش وزن، ورزش های هوازی هستند. ورزش هایی مانند دویدن، پیاده روی سریع، کوهنوردی، طناب زدن، دوچرخه سواری، شنا، ایروبیک و … هستند.

ورزش کردن علاوه بر کاهش وزن برای سلامتی هم مفید است. ورزش باعث تقویت سیستم ایمنی می شود، ورزش از ابتلا به بیماری هایی غیر واگیر مانند پر فشاری خون، دیابت و بالا بودن کلسترول پیشگیری می کند. در بسیاری از موارد هم دیده شده است که ورزش کردن باعث درمان برخی بیماری های مزمن مانند سرطان می شود. بسیاری  از فوتبالیست ها هستند که با ورزش کردن بر سرطان غلبه کرده اند.

ورزش کردن علاوه بر سلامتی بر زیبایی هم تاثیرگذار است. با ورزش می توانید اندامی زیباتر داشته باشید و به تناسب اندام برسید.

رژیم درمانی

یکی از راه مرسوم کاهش وزن این روزها رژیم درمانی است. بسیاری می پندارند با استناد به وب سایت ها و با عمل به برنامه های غذایی که در آنها موجود است می توانند به وزن ایده آل خود برسند. این تفکرات کاملا غلط است. اگر برای رسیدن به وزن ایده آل قصد دارید از رژیم های کاهش وزن استفاده کنید؛ بهترین کار این است که به یک متخصص مراجعه کنید و از روش هایی که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شود بسنده نکنید.

 بسیاری از روش هایی که توسط افراد غیر متخصص ارائه می شود بیشتر به افزایش وزن می انجامد تا به کاهش وزن و بسیاری از آنها هم برای سلامتی مضر هستند و عوارض خطرناکی دارند.

افراد مختلف برای کاهش وزن به رژیم های کاهش وزن متفاوتی نیاز دارند و یک نسخه برای همه افراد کاربرد ندارد زیرا هر فردی ویژگی های بدنی و رفتاری مخصوص به خود را دارد و یک نوع رژیم کاهش وزن برای همه پاسخگو نیست. همانطور که گفته شد برای نتیجه گرفتن از یک رژیم کاهش وزن بهتر است آن را از یک متخصص مجرب تهیه نمایید.

جراحی لاغری راهی نامناسب برای کاهش وزن

بهره گرفتن از جراحی های لاغری یکی از راه های رسیدن به کاهش وزن است. اما آیا این راه بی خطر است و کاهش وزن با جراحی ارزش دارد تا سلامتی و جان خود را به خطر بیندازیم. امروزه جراحی های لاغری بسیار مورد توجه کسانی که اضافه وزن دارند، است. جراحی لاغری را می توان خطرناک ترین راه برای رسیدن به کاهش وزن دانست که پس از آن دومین راه خطرناک برای کاهش وزن استفاده از های لاغری است که گاهی عوارض جبران ناپذیری به سلامتی وارد می کنند.

از جمله جراحی های لاغری مطرح که امروزه رواج دارد می توان به لیپوماتیک که نوعی لیپوساکشن است، اشاره کرد. در بیشتر روش های جراحی های لاغری، لوله های ارتعاش دهنده یا گرما دهنده را وارد بخش هایی از بدن که در آنها چربی تجمع پیدا کرده است،می کند. این بخش ها شامل نواحی شکم، پهلو، ران ها، بازوها و حتی غبغب است. با فرو کردن این میله ها به درون محل های تجمع چربی در بدن، ارتعاش و گرما باعث شکسته شدن سلول های چربی می شود و سپس با مکش این چربی های  شکسته شده به بیرون از بدن انتقال پیدا می کنند.

جراحی های لاغری عوارض زیادی دارد که خطرناک ترین آن پاره شدن اعضای داخلی بدن است. به جای ماندن جای جراحی روی بدن، در برخی موارد به جای ماندن چربی های شکسته شده و خارج نشده، عفونت محل جراحی، خونریزی و دوره نقاهت طولانی از دیگر عوارض این روش است.

 

به همه عزیزانی که برای رسیدن به وزن دلخواه خود در تلاش هستند و می خواهند به کاهش وزن دست پیدا کنند، توصیه می شود که از راه های بی خطر تری مانند رژیم درمانی، ورزش و استفاده از دستگاه های لاغری بهره ببرند.



سلامت بدن، رژیم لاغری کاهش ,ورزش ,لاغری ,جراحی ,رژیم ,هایی ,برای کاهش ,ورزش کردن ,ورزش هایی ,برای رسیدن ,رژیم کاهش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود تحقیق لباس زیر زنانه | لباس زیر | ست لباس زیر زنانه هر چی که بخوای کسب درآمد در اینترنت رایگان در خانه فال حافظ مشاور شهر اصفهان بهترین جراح بینی ایران tebkian امروز من دیروز فردای من است