جهت کلیک کنید

 

https://www.chenaru.com/wp-content/uploads/2019/10/Superfood-NBS.jpg

 

 

توجه داشته باشید حتما در طی مراحل مصرف سوپر فود با فروسنده محصول با شماره ای که بر روی لیببل موجود میباشد در ارتباط باشید .

میزان مصرف سوپر فود

5 روز اول مصرف یک چهارم پیمانه استفاده شود و در صورت نداشتن علایم سم زدایی مثل ( سرگیجه حالت تهوع ادرار زیاد ادرار تیره عرق شدید درد بدن و … ) به شرح زیر استفاده کنید و در صورت داشتن علایم سم زدایی همین میزان استفاده کنید تا علایم سم زدایی از بین برود و سپس به شرح زیر استفاده شود . لازم به ذکر است منظور از یک پیمانه اینست که تا نقطه خط میانی پیمانه از پودر پر شود . برای افرادی که 70 کیلو و یا کمتر از 70 کیلو وزن دارند روزانه به میزان یک پیمانه ( بهتر است صبح ناشتا ) استفاده شود برای افرادی که بین 70 الی 90 کیلو وزن دارند 1 پیمانه و نصف یک پیمانه ( بهتر است یک پیمانه صبح و نصف پیمانه شب ) استفاده شود برای افرادی که بین 90 الی 105 کیلو وزن دارند روزانه 2 پیمانه ( بهتر است یک پیمانه صبح و یک پیمانه شب) استفاده شود . برای افرادی که بین 105 و 120 کیلو یا بیشتر وزن دارند روزانه 2 پیمانه و نصفی ( بهتر است یک پیمانه صبح و یک پیمانه و نصفی شب قبل شام ) استفاده شود .

سم زدایی

محصول NBS عوارض جانبی ندارد مگر اینکه بدنتان به علت (هوای آلوده غذا های ناسالم ، مصرف سیگار ، الکل ، مواد مخدر و یا دارو های شیمیایی ) سمی باشد ؛ علایم زیر ممکن است در بدن شما بصورت مقطعی ( تا سموم از بدنتان خارج شود ) رخ دهد و بسته به میزان سمی بودن بدنتان از 3 روز تا 2 هفته به طول بیانجامد . توجه داشته باشید افرادی که بدنشان پاک میباشد و سمی نمی باشد هیچ یک از علایم زیر را نخواهند داشت . سردرد ، سرگیجه ، حالت تهوع ، خستگی ، بوی بد دهان ، بوی بدن ، فلسی شدن پوست ، جوش های پوستی ، سرفه ، درد بدن ، مدفوع بد بو ، اسهال ، ادرار تیره ، بی خوابی ، تحریک پذیری بیشتر ، دفع مخاط بدن ، مشکلات دید . توجه داشته باشید بسته به میزان سمی بودن بدنتان ممکن است یک یا دو عدد از علایم سم زدایی در شما ایجاد شود .

منع مصرف ها

1-افرادی که پیوند عضو انجام داده اند نمیتوانند از محصول استفاده کنند به دلیل قوی شدن سیستم امینی بدن بعد از استفاده محصول و احتمال حمله سیستم ایمنی به عضو پیوندی از مصرف محصول منع میباشند ( در صورت استفاده این افراد هر گونه مسئولیتی بر عهده شخص می باشد )
2 -افرادی که در بدنشان پلاتین دارند .
3 -افرادی که پروتز انجام داده اند .
4 -افرادی که به بیماری های FMF ، سلیاک ، ALS دچار هستند .
5 -خانم های باردار .
6 -افرادی که بیماری آنها منشا ژنتیکی دارد .

موارد احتیاط مصرف سوپر فود

1 -افرادی که فشار خون دچار هستند بایستی از دوز یک چهارم پیمانه شروع کنند و هر 5 روز به مشاور اثرات محصول را گزارش کنند و با نظر مشاور محصول ( که از آن کردید و یا شماره تماس مشاوران ما بر روی درب قوطی موجود می باشد ) برای بالا بردن میزان مصرف م بگیرید . توجه داشته باشید محصول انرژی زا می باشد و در صورت از میزان های مصرفی مشاور ممکن است فشار خون افرادی که مبتلا به فشار خون میباشند نوسان کند که امری طبیعی میباشد و پس از مدتی تنظیم میگردد . ( توجه داشته باشید فشار خون ژنتیکی منع مصرف دارد و مجاز به استفاده از محصول نمی باشد )
2 -افرادی که دچار دیابت هستند بایستی از دوز یک چهارم پیمانه شروع کنند و هر 5 روز به مشاور اثرات محصول را گزارش کنند و با نظرمشاور محصول ( که از آن کردید و یا شماره تماس مشاوران ما بر روی درب قوطی موجود می باشد ) برای بالا بردن میزان م صرفم بگیرید . توجه داشته باشید محصول انرژی زا می باشد و در صورت از میزان های مصرفی مشاور ممکن است قند خون افرادیکه مبتلا به دیابت میباشند نوسان کند که امری طبیعی میباشد و پس از مدتی تنظیم میگردد . (توجه داشته باشید دیابت اگر منشا ژنتیکی داشته باشد محصول اثری بر بهبود آن نخواهد داشت و حتی احتمال افزاریش میزان قند خون میباشد . )
3 -افرادی که دچار بیماری خود ایمنی هستند مثل رماتیسم ، ام اس ، پسوریازیس ، پنفیگوس و … میباشند به علت اینکه محصول سیستم ایمنی راتقویت میکند و بدلیل اینکه در این افراد سیستم ایمنی به یکی از بافت های بدن حمله میکند بیماری ابتدا تشدید پیدا میکند و پس از مدت 1 ما یا حداکثر 2 ماه کم کم علایم بیماری از بین میرود و سیستم ایمنی تنظیم میشود و دیگر به بدن حمله نخواهد کرد . (توجه داشته باشید بیماری خود ایمنی اگر منشا ژنتیکی داشته باشد محصول اثری بر بهبود آن نخواهد داشت و حتی احتمال تشدید بیماری و از بین نرفتن علایم آن میباشد و بعد از قطع کردن مصرف محصول پس از نهایت یک هفته بدن به حالت سابق برمیگردد . )

خواص پودر سوپر فود

علت اصلی مشکلات بدن تغذیه و استرس میباشد که خود استرس ۶۰ درصد آن مربوط به تغذیه فرد می باشد و با تغذیه کنونی جامعه که متاسفانه از برنج و گندم و ذرت و باقی گیاهان تراریخته استفاده میشود و روغن های خوراکی که از دانه های تراریخته حاصل شده است و همچنین استفاده از گوشت دام ها و طیور هایی که خود آنها از آنتی بیوتیک و گیاهان تراریخته و باقی مواد شیمیایی پرورش یافته اند باعث میشود بدن آنچه برای فعالیت نیاز دارد دریافت نکند و در دراز مدت دچار مشکلات متعدد می شود و همچنین در اثر هوای آلوده و یا مصرف سیگار و الکل و یا غذای نا سالم و فست فودی و مصرف زیاد و مکرر دارو های شیمایی بدن سمی بشود و دستگاه های بدن نتوانند به درستی فعالیت کنند NBS از روش کامل کردن تغذیه افراد و تامین تمامی ویتامین ها پروتیین ها و مواد معدنی و سرشار از آنتی اکسیدان ها و امگا ۳ و امگا ۶ بصورت بالانس باعث سم زدایی بدن در مرحله اول ( خروج تمامی سموم بدن ) و سپس ارتقا سیستم ایمنی فرد و در مرحله بعد بازسازی و جوان سازی سلول های بدن میشود که در نتیجه خود بدن خودش را بازسازی می کند و مشکلاتش را برطرف می نماید.

برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,


هاست و دامنه رایگان پیمانه ,محصول ,سوپر ,افرادی ,استفاده ,مصرف ,داشته باشید ,توجه داشته ,سیستم ایمنی ,برای افرادی ,دارند روزانه ,توجه داشته باشید ,مدتی تنظیم میگردد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راهنما ایمیل مارکتینگ خرید و فروش باغ ویلا در شهریار ، کردزار ، کردامیر ، ملارد و اطراف تهران closed هیات فوتبال شهرستان بیجار دانلود فایل های آموزشی بيشتر بدانيم آشپزباشی تخفیف دانلود آهنگ جدید | اسی موزیک