اگر عاشق شیرینی باشید، کیک‌ها یکی از گناهان لذتبخشی هستند که نمی‌توانید در برابر آن‌ها مقاومت کنید. کافیست خامه فراوان، نرمی و طعم دلچسب آن را تصور کنید! کیک‌ها بهترین بخش مناسبت‌های خاص و جشن‌های مختلف هستند و یکی از معدود چیز‌هایی هستند که خاطره زیبایی برای ما می‌سازند.

اخبار,اخبار گوناگون,خوشمزه‌ترین اشیا

 

اما برخی هنرمندان شیرینی‌پز حرفه‌ای که عاشق کارشان هستند، به ظاهر کیک هم به اندازه طعم آن توجه می‌کنند. در اینجا می‌خواهیم یکی از حرفه‌ای‌های این زمینه را به شما معرفی کنیم. «لوک وینسنتینی» ۲۳ساله که با همه شیرینی‌پز‌ها فرق دارد، چون کیک‌های عادی لایه لایه نمی‌پزد. او کیک هایش را به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن مثل کیف، شانه تخم مرغ، میوه، تلفن و . می‌سازد. کیک‌های او آنقدر واقعی به نظر می‌رسند که شما را به شک می‌اندازند. لوک در قنادی معروفی در نیوجرسی کار می‌کند. افراد زیادی برای دیدن آثار هنری او و چشیدن طعم شگفت انگیزشان به آنجا می‌روند. ساخت هر یک از کیک‌های او تا ۱۴ ساعت زمان می‌برد، اما او با عشق این کار را انجام می‌دهد و همه می‌بینید که ارزشش را دارد.

اخبار,اخبار گوناگون,خوشمزه‌ترین اشیا
سایت جالب کیک‌های منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

korean drama and korean show تک به تک، خبر و تحلیل ورزشی دانلود رایگان دانلود رایگان بهترین پکیج های اموزشی توربین دندانپزشکی