نماشویی ساختمان هتل ها به دلیل نوع خاص نور پردازی، طراحی خارجی خاص و حساسیت راجع به در چشم ماندن مشتری  باید در دوره های ۶ ماه به اجرا در بیاید. تعرفه های نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما و  نوع کاربرد آن متفاوت است، مثلا برای ساختمان هایی که باید در دوره های کوتاه مدت عمل نماشویی ساختمانشان به اجرا در بیاید تعرفه هایی وجود دارد که می تواند هزینه های نماشویی را برای آن ها کمتر کند. شاید متوجه شده باشید که اکثر هتل های لوکس نمای قسمت لابی و همکفشان از جنس شیشه است، این نمای شیشه ای باید در دوره های کمتر از ۳ ماه نماشویی بشود. نمای شیشه ای مخصوصا در فصول بارندگی زودتر آلوده می شود و نمای روبه رو هتل ها را از آن زیبایی اولیه خارج کند که همین مورد می تواند بر میزان مشتریان این هتل تأثیر گزار باشد. اگر نماشویی برای هتل های بیش از ۷ طبقه به اجرا در بیاید باید از طرف شرکت مربوطه مأمور ایمنی و استاندارد کار با طناب به آن محل اعزام شود. برای ساختمان ها و برج هایی که تعداد  طبقاتشان زیاد است باید از کلایمر برای عمل نماشویی با طناب استفاده شود، کلایمر ایمنی کار با طناب را برای این ساختمان ها بیشتر می کند اما در صورتی که قبل از شروع کار این دستگاه ها سرویس بشوند. برای اینکه بتوانید بهترین زمان  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

پیچ روپلاک و تعویض لامپ نما بعد از اجرای نماشویی ساختمان

باید گفت برای ساختمان هایی همچون هتل ها و رستوران هایی که زیبایی نمای ساختمان برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است تعویض لامپ های سوخته که در ارتفاع قرار دارند و یا پیچ رولپلاک کردن سنگ های نما جزو اعمالی است که بعد از نماشویی باید به اجرا در بیاید تا نما به آن حالت زیبایی اولیه برسد. ممکن است بعد از نماشویی ساختمان بخشی از ساختمان نیاز به رنگ کاری و نقاشی داشته باشد که بهتر است در قدم اول نماشویی ساختمان برای این نوع نما به اجرا در بیاید و بعد از آن عملیات نقاشی آغاز گردد، اگر قبل از نقاشی ساختمان عملیات نماشویی به اجرا در نیاید می تواند بعد از رنگ کاری سطح نما را پوسته پوسته کند. باید گفت هزینه های تعویض لامپ ، پیچ رولپلاک و هر گونه عملی که بعد از نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید به صورت جداگانه محاسبه می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان هتل ها


کارویس نماشویی ,ساختمان ,بیاید ,هایی ,نمای ,زیبایی ,نماشویی ساختمان ,تعویض لامپ ,برای ساختمان ,شرکت کارویس ,زیبایی اولیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تابستون *Calmly* دانلود انواع سورس رباتهای تلگرام آگهی طلاب - استخدام طلبه و روحانیون - اخبار حوزه های علمیه wsshop.rzb.ir valentingys900 Homepage آگهی استخدامی آر موزیک دانلود پلی بک برای خوانندگی