هر کس می خواهد یک خانه دنج برای کریسمس ، و هیتر برقی قابل حمل برای افزایش سطح گرما در خانه شما درخشان هستند. هیتر های برقی و قابل حمل بدون سر و صدا ، بدون گرمایش ، به شما این امکان را می دهند تا مناطق فاسد خانه را در یک لحظه گرم کنید.

 

چه انواع موجود است؟

انواع مختلف هیتر برقی قابل حمل وجود دارد. بسته به اندازه متراژ مورد نظر برای گرم کردن و سرعت مورد نیاز آن ، انتخاب شما از بخاری قابل حمل بسیار متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، یک هیتر کوچک برای یک اتاق کوچک کافی است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید عایق کاری است. اگر اتاق شما به درستی عایق بندی شده است ، حتی اگر اتاق بزرگ باشد ممکن است به هیتر با ظرفیت بالا احتیاج نداشته باشید. اگر اتاق شما به درستی عایق بندی نشده است ، ممکن است حتی برای یک اتاق کوچکتر نیاز به بخاری با ظرفیت زیاد داشته باشید. به گزینه های موجود در زیر نگاهی بیندازید:

 

بخاریهای داخلی داخلی از 1 کیلو وات تا 2 گرم ظرفیت گرمایش دارند.


 

هیتر های قابل حمل فن کمترین و قابل حمل ترین نوع هیتر هستند. اگر می خواهید یک اتاق را به سرعت گرم کنید ، آنها گزینه مناسبی هستند - به سادگی آن را وصل کنید و آماده رفتن هستید! بخاریهای فن از فن استفاده می کنند که هوا را از روی یک عنصر گرمایش عبور می دهد و این هوای گرم در اتاقی که بخاری در آن قرار دارد بالا می رود. آنها را می توان به هر سوکت دیواری وصل کرد - انعطاف پذیری کاربران را برای انتقال بخاری به اتاقهای سردتر فراهم می کند. بخاریهای فن معمولاً بین 15 تا 30p در ساعت هزینه دارند. آنها برای استفاده در انفجارهای کوتاه و تیز ایده آل هستند تا هزینه های در حال اجرا کم شود.

 

جهت مشاوره و  هیتر مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


هیتر هیتر ,اتاق ,قابل ,برقی ,بخاری ,ظرفیت ,هیتر برقی ,عایق بندی ,برقی قابل ,درستی عایق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاور ارشد کنکور روانشناسی خاطره های خوب و بقیه شون فروشگاه ایرانی آویسا کانتر استریک اس 2 سی | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس, موزیک , فیلم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مارک شو