واشر مانیفولد اگزوز

واشر

این واشر در محل اتصال مانیفولد اگزوز به سرسیلندر خودرو متصل است و محل اتصال این دو را آب بندی می‌کند. واشر مانیفولد اگزوز در طول عمر کاری خود تحت فشار و دمای زیادی قرار دارد به همین خاطر ممکن است پس از چندسال خراب شده و سبب بروز نشتی در مانیفولد اگزوز شود. تشخیص خرابی این واشر نیز بسیار ساده است چراکه خودرو صدای بلند و ناهنجاری را تولید خواهد کرد.

فلایول

فلایویل

فلایویل را چرخ طیار نیز می‌نامند که نامی بسیار نامتداول بوده و توسط مکانیک‌ها استفاده نمی‌شود. فلایویل چندین وظیفه دارد، یکی جذب کردن نواسانات میل لنگ، ایجاد اینرسی لازم برای حرکت میل لنگ و دیگری انتقال نیرو از پیشرانه به مجموعه‌ی کلاچ است. در خودروهای دنده دستی صفحه کلاچ مستقیما با فلایویل در تماس است. استفاده‌ی نادرست و عادات رانندگی ناصحیح با یک خودروی دنده دستی می تواند سبب آسیب دیدن فلایویل و یا ساییده شدن سطح آن شود. برخی اوقات می توان با پرداخت دوباره‌ی سطح فلایویل مشکل آن را برطرف کرد اما اگر مشکل حاد باشد باید کل آن را تعویض کرد.

پمپ بنزین

پمپ بنزین

پمپ بنزین معمولا در باک خودرو قرار دارد و بنزین را از باک به پیشرانه می‌رساند. محل جایگیری آن در اکثر خودروها در زیر صندلی‌های ردیف عقب است. فهمیدن خرابی پمپ بنزین ساده است. پمپ خراب سبب افت فشار بنزین می‌شود و کارکرد پیشرانه را با مشکل مواجه می‌کند همچنین اگر خودروی شما استارت خورده ولی روشن نشود، پمپ بنزین یکی از گزینه‌هایی است که باید سالم بودن آن را چک کرد.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.


قطعات خودرو بنزین ,فلایویل ,خودرو ,واشر ,اگزوز ,مانیفولد ,مانیفولد اگزوز ,قطعات خودرو ,دنده دستی ,قرار دارد ,واشر مانیفولد ,واشر مانیفولد اگزوز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پارس بلاگیز آکادمی مهراز سه سوته خرید کن تحویل بگیر A Cup Of Coffee & Peace تجربیات شخصی دستگاه برش لیزر rasanehbartar دوربین مدار بسته آموزش قیمت نصب اجناس فوق العاده