موتور جست و جوی گوگل الگوریتم جدیدی را برای بهینه سازی نتایج جست و جوی کاربران رونمایی کرده که نام آن الگوریتم برت است .

ادامه ی توضیحات را از وبلاگ دانیال طاهری فر می خوانیم : 

آپدیت گوگل bert به چه معنی است ؟


BERT – «برت» یک بروزرسانی مهم Google است

طبق گوگل ، این آپدیت در نتایج جستجو پیچیده تاثیر خواهد گذاشت. که بستگی به متن نوشته دارد.
این چیزی است که گوگل گفت:

این پیشرفت ها در جهت بهبود و فهمیدن زبان به خصوص برای زبان های مکالمه و نتایج طبیعی انجام میشود. به این صورت که bert قادر است به جستجوی شما کمک کند تا بهتر و دقیق تر متن کلمات موجود در جستجوها را درک کنید و با نتایج تطبیق دهید.

به خصوص برای نمایش نتایج مکالمه طولانی تر ، یا جستجوهایی که در آن عبارات عباراتی مانند “for” و “to” به معنای زیادی اهمیت دارند ، گوگل قادر خواهد بود تا زمینه کلمات موجود در پرس و جو شما را بفهمد. شما می توانید به روشی جستجو کنید که برای شما طبیعی باشد.

الگوریتم BERT چیست؟

Bert یک رویکرد در حال پردازش هست که در قسمت بزرگ متن استفاده میشود.
این وظایف از قبیل شناخت موجودیت ، بخشی از برچسب زدن به گفتار و پاسخگویی به سؤال از دیگر فرایندهای زبان طبیعی را بر عهده دارد.
Bert به Google کمک می کند تا متن زبان طبیعی را از وب درک کند.

گوگل این فتاوری را به دست آورده است و دیگران تغییراتی را در آن ایجاد کرده اند.
الگوریتم BERT یک الگوریتم یادگیری عمیق مربوط به پردازش زبان طبیعی است. این کمک می کند تا یک ماشین برای درک آنچه کلمات در یک جمله است ، اما با تمام تفاوت های ظریف متن است.

BERT و سئو on page

من از سون اندرسون ( متخصص الگوریتم جستجو ) پرسیدم که
منظور از SEO چیست و او پاسخ داد که سئو به وب سایت هایی که نویسندگی ضعیفی دارد ، کمک نمیکند.

BERT و خانواده وضعیت 11 زبان طبیعی در حال پردازش را بهبود بخشیده است.
اما اگر تمرکز متن یک صفحه بسیار ضعیف باشد ، چه می شود؟
حتی گاهی اوقات انسان ها وقتی چیزی می شنویم که نمیفهمیم میپرسیدم که منظور شما چیست ؟

ضمایر از لحاظ تاریخی بسیار مشکل ساز بوده اند اما BERT با این کار کمی کمک می کند. متن به دلیل ماهیت دو جهته BERT بهبود یافته است.

هنوز کارهای زیادی برای ما انجام خواهد شد ، زیرا باید بر اهمیت تأکید کنیم ، از ساختارهای روشن استفاده کنیم ، به تبدیل داده های غیرساخته شده به داده های نیمه ساختار یافته ، استفاده از نشانه هایی در صفحات نور محتوا (به عنوان مثال تصویر سنگین ، اما نه متن های سنگین تجارت الکترونیکی) کمک کنیم. مواردی مانند پیوند داخلی.

الگوریتم BERT -برت- چه تغییراتی ایجاد کرده است؟

طبق اطلاعیه گوگل بروزرسانی BERT در حال حاضر 10 درصد از نتایج جست و جو های انگلیسی را در امریکا تغییر داده است و هدف اصلی گوگل پیشرفت و بهبود درک زبان طبیعی است. ( همان سوالاتی که کاربران با ادبیات عامیانه میپرسند و منتظر جواب ایده آل خود هستند )

علاوه بر آن تغییرات جدید BERT باعث شده است که موتور جست و جوی گوگل کلمات موجود در جستحو ها را بهتر بفهمد و به جستجوی کاربران کمک کند تا بهترین نتایج را برایشان نمایش دهد.

نکته : بروزرسانی جدید BERT Google نحوه درک نتایج جستجو را بهبود می‌دهد، چرا که BERT نتایجی که بیشتر توسط کاربران جستجو یا پرس و جو می‌شود را بررسی می‌کند. با این حال در صفحات داخلی سایت کلمات دقیق‌تر، اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند.

الگوریتم برت

 

 


دانیال طاهری فر bert ,گوگل ,الگوریتم ,نتایج ,زبان ,طبیعی ,زبان طبیعی ,کلمات موجود ,الگوریتم bert ,جدید bert ,ایجاد کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی کی بخوای آلفا 1 رویاشو دانلود رایگان فیلم و سریال Shepard59z rumah . فروش دستگاه ماینر ساعت بی‌گناهی صدای ما ٫ صائب تبریزی angelaknjy2 log