تفاوت بدون کنکور دانشگاه آزاد با آزمون 98-99

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه یعنی چه؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با ری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

سوالات متداول دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 همراه پاسخ سریع

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 هر سال شامل چند نیمسال می باشد و زمان ورود به هرکدام از نیمسال ها ؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 هر سال شامل دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه می باشد و زمان ورود به هرکدام از رشته ها یک ماه قبل از ورودی ها می باشد یعنی برای نیمسال اول شهریور ماه و برای نیمسال دوم دی ماه.

مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 98-99 چند روز می باشد و آیا تکمیل ظرفیت خواهیم داشت؟

مهلت ثبت نام بدون آزمون 98-99 نیمسال اول و دوم بیشتر از دوو هفته می باشد و تکمیل ظرفیت در رشته هایی که هنوز طرفیتشون تکمیل نشده بعد از اعلام نتایج خواهیم داشت.

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد 98-99 چگونه است؟

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت آزمون می باشد و تمامی افرادی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هستند می توانند بسته با مقطع دلخواهی ثبت نام خود را انجام دهند.

آیا رشته های پزشکی را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 پذیرش داریم؟

در جواب به پرتکرارترین سوال داوطلبین از مشاوران درخت دانش باید گفت که نه تمامی رشته ای را به غیر از 13 رشته پزشکی و پیراپزشکی پذیرش داریم.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری اری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری اری نمایید.) پس از کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با ری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.


درخت دانش دانشگاه ,کنکور ,آزاد ,رشته ,تحصیلی ,نمایید ,بدون کنکور ,دانشگاه آزاد ,آزاد بدون ,انتخاب رشته ,کنکور دانشگاه ,بدون کنکور دانشگاه ,اساس سوابق تحصی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

موضوعات عمومی purpleballloons یک استکان چای داغ فروشگاه آنلاین تجهیزات زیبایی دکتر درمان نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو نفس عمیق با بوی ...فرشته ..ها