عایق الاستومری چیست؟

 

عایق الاستومری ایده آل برای سیستم های آب گرم و سرد است. ساختار سلول بسته به جلوگیری از افزایش گرما و چگالش در خط لوله های آب سرد و مایع مبدل کمک می کند ، همچنین از لوله کشی آب گرم ، مایع و لوله کشی دمای دوگانه جلوگیری می کند. Aerocel AC IMO / Solas ، DNV ، ABS و حمل و نقل کانادا است.

 

مستندات فقط برای اهداف اطلاعاتی در دسترس است. همیشه از جدیدترین و به روزترین مستنداتی که توسط سازنده ارائه شده استفاده کنید. عایق بندی چند شیشه ای Ldt هیچ گونه مسئولیتی در مورد اطلاعات موجود در این اسناد ندارد.

 

عایق لاستیکی الاستومری


لوله ها و طول مداوم Armaflext

محصول فوم ساخته شده با سلول بسته بسته Armacel ، Armaflex ، آن را به یک عایق کارآمد تبدیل می کند که دارای فرمالدئید ، VOC کم ، بدون فیبر ، بدون گرد و غبار ، بدون CFC با ODP صفر است که به معنای محصولی سازگار با محیط زیست است.


لوله و عایق کاری عایق یکی از موثرترین راه ها برای محافظت از یک نصب و در نتیجه محدود کردن اتلاف انرژی و همچنین جلوگیری از تراکم و خطرات مرتبط با خوردگی لوله و رشد قالب است.


ساختار سلول لاستیکی فوم آرمافلکس در برابر قالب و کپک و همچنین گرما و جریان رطوبت مقاومت می کند و از تراکم و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


 

طیف وسیعی از مواد عایق حرارتی Armacell به طور خاص برای پاسخگویی به مشکلات ناشی از خدمات مکانیکی مدرن طراحی شده است. Class 'O' Armaflex عایق انعطاف پذیر ، بسته ، الاستومریک ، لاستیک نیتریل است که محافظت قابل توجهی در برابر تراکم ارائه می دهد و به طور موثر از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

 

ورق های مداوم Armaflex ، طول لوله ، نوارها و چسب ها

ورق های مداوم Armaflex از تنه عایق بندی می شود

روشی بسیار کارآمد برای عایق کاری سرویس های آب سرد و گرم ، خطوط آب سرد ، سیستم های گرمایشی ، کار مجرای تهویه مطبوع و کار لوله های یخچال برای محافظت از یخ زدگی ، حفظ انرژی و کنترل تراکم. خصوصیات حرارتی آرمافلکس به مرور زمان خراب نمی شود زیرا سایر مواد عایق ممکن است و با نگه داشتن رطوبت تا حد ممکن از سطح لوله ، خطر گران شدن در برابر خوردگی عایق را کاهش می دهد.


 

ساخته شده در مانع بخار مانع از تراکم ، کاهش تلفات انرژی تا 87 درصد ، نصب سبک و انعطاف پذیر ، نصب سریع و آسان با نیازهای کم نگهداری و در نتیجه موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود و مقاومت بسیار خوبی در برابر اثرات ازن ، روغن و مواد شیمیایی.

 

محصولات Armaflex:

محصولات Armaflex "کالاهای غیرقابل انباشت" هستند - که مستقیماً از تولید کننده یا توزیع کننده آنها تهیه می شوند. اگرچه این لزوماً به بارهای سرب تحویل اضافه نمی شود ، اما بر حداقل سطح سفارش و هزینه های تحویل مرتبط نیز تأثیر می گذارد. "


در مورد سفارش ترکیبی برای درج موارد "غیر سهام" مانند Armaflex ، ما به حداقل سفارش 250.00 پوند نیاز داریم ، علاوه بر این سفارش "کالاهای موجودی" به ارزش 500.00 پوند یا بیشتر ، این برابر است با حداقل تعداد سفارشات 750.00 £ (قیمت ها مالیات بر ارزش افزوده را حذف می کنند)


 

برای شفاف سازی بیشتر ، شرایط و ضوابط ما را ببینید ، یا مستقیماً با ما تماس بگیرید - جزئیات زیر.

 

جهت مشاوره و عایق ، عایق حرارتی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی، مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.


عایق عایق ,لوله ,armaflex ,برابر ,تراکم ,انرژی ,عایق الاستومری ,عایق حرارتی ,انعطاف پذیر ,مداوم armaflex ,تماس بگیرید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اموزشگاه هوش جادویی شمش روی سالم دانلود تانی . خداحافظ رفیق مهربان و باوفایم علی دژکانی شیاد کلاهبردار بینش و بصیرت قیمت کاشی و سرامیک مهرعلیان (تولید و پخش مصالح ساختمانی و بتنی) پهله بالون های تبلیغاتی