کمپینگ و پوشش های مناسب کوهپیمایی :

پوشش های مناسب کوهنوردی

برای کوهپیمایی‌هایی که شب را نیز در آن منطقه می‌مانید، یک کوله پشتی ۴۰ لیتری کفایت می‌کند. اما برای کوهپیمایی چند روزه به کوله پشتی با حجم بیشتر نیازمند خواهید بود. یک کاور ضدآب برای کوله پشتی خود تهیه کنید تا تجهیزات کوهنوردی شما از نفوذ آب محفوظ بمانند. چادرهایی به تعداد افراد گروه تهیه کنید. حتما گیره و میخ هایی را تهیه کنید که چادر شمارا در سرجای خود محکم و از سرنگونی آن جلوگیری کند. از کاورهای پارچه ای برای جلوگیری از خیس شدن چادرتان در مقابل باران استفاده کنید. بعضی از چادرها دارای زیرانداز نیز می باشند ولی حتما یک زیرانداز دیگر با خود بیاورید. با تشک های عایق، در حقیقت با یک تیر، دو نشان میزنید. یکی برای طبقه بندی کردن وسایل کوله پشتی تان و دیگری عایقی محکم در شب.

برای اطلاعات بیشتر راجع به اهمیت این زیرانداز ها تاثیر زیرانداز در کوهنوردی را مطالعه فرمایید.

به چند دست لباس نیاز داریم ؟

سه (۳) دست لباس : یک دست مخصوص بالا رفتن ، یک دست برای ماندن در کمپ و یک دست مخصوص پایین آمدن . می‌توانید آن را به ۲ دست لباس نیز کاهش دهید ، یک دست لباس برای بالا رفتن و دیگری نیز برای استفاده در محیط و پایین آمدن . اگر هوا در محیط کمپ شما سرد می شود حتما یک ژاکت و شلوار راحتی با خود بیاورید . برای سفرهای چند روزه و صعود های بارانی نیز می توانید ۲ دست لباس داشته باشید، پوشش های مخصوص باران در هنگام کوهپیمایی و پوشش‌های خشک و گرم در هنگام کمپ کردن.


گاه لباس ,زیرانداز ,کوهپیمایی ,مخصوص ,حتما ,تهیه ,کوله پشتی ,تهیه کنید ,پایین آمدن ,بالا رفتن ,مناسب کوهپیمایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجرای کف پوش اپوکسی تفریحی همه چی هست پنجره دوجداره upvc،خم کاری پروفیل upvc نیو فایل | مرجع محصولات دانلودی دفترچه خاطرات گلابتون میانرز|اطلاع رسانی روستا|معرفی و اخبار جدید روستا