یکی از چیزهایی که تاثیر زیادی در زیبایی نمای آشپزخانه می گذارد انتخاب کابینت مناسب می باشد، به همین منظور در اینجا می خواهیم به بررسی کابینت کلاسیک سفید که جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می دهد بپردازیم.

کابینت های آشپزخانه به دو نوع کابینت کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند که که در فضا و دکوراسیون آشپزخانه تاثیر بسزایی دارند، در کل دکوراسیون آشپزخانه به نوع و مدل کابینت ها خیلی بستگی دارد و همه چیز به سلیقه و سبک دلخواه شما بر می گردد. امروز قصد داریم در مورد آشپزخانه سبک کلاسیک و بطور خاص در مورد کابینت کلاسیک سفید ، همچنین مزیا یا و معایب استفاده از این رنگ از کابینت کلاسیک صحبت کنیم. اگر شما هم علاقه مند به کابینت کلاسیک سفید رنگ هستید این مطلب را بخوانید شاید باعث شد انتخابی دقیق تر و بهتر داشته باشید.

چرا کابینت کلاسیک سفید پر طرفدار ترین نوع کابینت است؟

به دلیل شیک بودن و طراحی خاص یکی از سبک های پرطرفدار در آشپزخانه های امروزی کابینت کلاسیک و رنگ سفید می باشد. البته شاید یکی از دلایلی که کابینت کلاسیک سفید پر طرفدار تر از بقیه رنگ هاست این باشد که رنگ سفید آشپزخانه و فضای خانه را بازتر و بزرگتر نشان می دهد.

در طراحی و ساخت کابینت کلاسیک رومی معمولا از رنگ های سرد و سنگین مثل سفید،کرم،طوسی و یا قهوه ای استفاده می کنند. ضمن اینکه طرح دار بودن کابینت آشپزخانه کلاسیک و دستگیره های کابینت فضای آشپزخانه را به فضایی سنتی و کلاسیک تبدیل می کند و جلوه خاصی به آن می بخشد.

چرا کابینت کلاسیک سفید ؟!

آثار کلاسیک برای ما تداعی کننده احساسات نوستالژیک است، به همین بنظر میرسه یکی از دلایلی که افراد زیادی از سبک کابینت کلاسیک استقبال می کنند همین نوستالوژیک بودن و علاقه به تمدن غرب است.

استفاده از رنگ سفید در کابینت های کلاسیک محبوبیت بیشتری به رنگ های دیگر دارد و همچنین جذابیت بیشتری به نمای آشپزخانه می دهد. داشتن نقش و نگارهای زیاد، معرق و منبت کاری روی درب ها، تاج . سر ستون پرنقش و نگار از ویژگی هایی است که کلاس کاری کابینت کلاسیک را از سبک مدرن جدا می کند. البته کابینت های کلاسیک نسبت به کابینت ام دی اف از قیمت بالاتری برخوردار هستند و هر کسی قدرت این مدل کابینت ها را ندارد.

ویژگی های کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک سفید با طرح های لاکچری و زیبا نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد و از زیباترین انواع کابینت ها در طراحی آشپزخانه می باشد. معمولا کابینت های کلاسیک در چیدمان خانه های امروزی بیشتر مشاهده می شود و دلیل این اقبال عمومی طراحی خاص و حکاکی های صورت گرفته روی درب کابینت و . می باشد.

استفاده از رنگ سفید در طراحی احساس آرامش بیشتری به افراد انتقال می دهد به همین دلیل توصیه می کنیم به افرادی که دنبال راحتی و حس آرامش هستند، از کابینت کلاسیک با رنگ سفید استفاده نمایند.

از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک می توان به قرینه سازی زیبای آنها و سرستون های منبت کاری شده اشاره کرد، استفاده از کابینت کلاسیک سفید به جهت دلبازتر نشان دادن فضا، بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک مرسوم است. ضمن اینکه این کابینت ها می توانند عمق و ارتفاع متنوع ای داشته باشند، به همین دلیل علاوه بر زیبایی موجب بهینه سازی فضای آشپزخانه می شوند.

قیمت کابینت آشپزخانه کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک به عواملی مثل جنس متریال و نوع رنگ ، سبک طراحی و متراژ کار بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های سایت با ما تماس بگیرید.

منبع : www.houzz.com              آخرین بروزرسانی : 1398/07/16


کابینت کلاسیک کابینت ,کلاسیک ,آشپزخانه ,طراحی ,استفاده ,همین ,کابینت کلاسیک ,کلاسیک سفید ,دکوراسیون آشپزخانه ,آشپزخانه کلاسیک ,کابینت آشپزخانه ,کابینت آشپز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پی سی سایت فرش ماشینی – فرش کاشان ترکیبی استثنایی از هنر و زیبایی حقایقی درباره ی فلزیاب پیمکس ezrarwnq5 daily کابینت سازان happy chloemiqs0 sitio