این روزها کابینت کلاسیک به علت سبک فاخر و بسیار زیبایی که دارد طرفداران زیادی در بین مردم و به ویژه سازندگان آپارتمان مخصوصا در مناطق شمالی شهر تهران، پیدا کرده است. یکی از مناطقی که آپارتمان های بسیار شیکی دارد و مشهور است به داشتن کابینت کلاسیک ولنجک است. در این منطقه معمولا آپارتمان های متراژ پایین وجود ندارد و جزو مناطق اعیانی نشین شهر تهران بحساب می آید. در محدوده ولنجک شرکت های زیادی در زمینه طراحی و ساخت کابینت کلاسیک فعالیت ندارند و به علت قیمت بالای کابینت کلاسیک و حساس بودن این کار هر سازنده ای توان تولید چنین کابینت هایی را ندارد و خیلی از پیمانکاران و سازندگان آپارتمان هم براحتی به هر شرکتی که در زمینه ساخت کابینت کلاسیک کار می کند اعتماد نمی کنند و این موضوع منطقی هم بنظر می رسد.

شرکت های مطرح تولید کننده کابینت کلاسیک ولنجک

اکثر افرادی که دنبال شرکت های طراح کابینت هستند به رزومه کاری و سابقه شرکت ها اهمیت زیادی می دهند به همین دلیل اکثر پروژه های کابینت کلاسیک ولنجک توسط شرکت های برند و معروف انجام می شود.

معروف ترین شرکت هایی که در حوزه ساخت کابینت کلاسیک در منطقه ولنجک و شمال تهران فعالیت دارند شرکت های کیش چوب ، بهسازان و انزو هستند که با داشتن سابقه زیاد و استفاده از تجهیزات پیشرفته و پرسنل ماهر طی سال های اخیر به بهترین تولیدکنندگان کابینت کلاسیک ولنجک تبدیل شده اند. کیفیت ساخت محصولات این شرکت ها بالاست و معمولا خدماتی که ارائه می دهند همراه با گارانتی و خدمات پس از است. اما نکته ای که وجود دارد این است که قیمت کابینت کلاسیک ساخته شده توسط این شرکت ها بسیار بالاتر از حد معمول است و ممکن است این موضوع به مذاق مالکان و سازندگان آپارتمان در منطقه ولنجک خوش نیاید!

[caption id="attachment_117" align="alignnone" width="1000"]کابینت کلاسیک ولنجک کابینت کلاسیک ولنجک[/caption]

قیمت کابینت کلاسیک ولنجک

قیمت کابینت کلاسیک به چند پارامتر مهم بستگی دارد که ابتدا بصورت یک لیست هر یک از آن ها را نام می بریم و در ادامه بطور مختصر به توضیح بیشتر در مورد هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

  1. ابعاد آشپزخانه و متراژ کابینت
  2.  مقدار و نوع چوب مصرفی در ساخت کابینت
  3. تمام چوب یا روکشی بودن کابینت
  4. رنگ مورد استفاده در کابینت کلاسیک
  5. قیمت یراق آلات و صفحه روی کابینت
  6. هزینه منبت کاری و حکاکی روی درب های کابینت
  7. هزینه حمل و نصب که معمولا بصورت جداگانه محاسبه می شود.
  8. هزینه طراحی و ساخت کابینت کلاسیک

اندازه آشپزخانه

هرچقدر ابعاد آشپزخانه بزرگتر باشد باید کابینت بزرگتری برای آن طراحی شود و کابینت بزرگتر برابر است با چوب و مواد اولیه بیشتر مسیح یکی از پارامترهای تاثیرگذار در قیمت کابینت  ابعاد و اندازه فضایی است چه قرار است در آن کابینت طراحی و اجرا شود .

نوع و مقدار چوب مصرفی

در طراحی بدنه یا یونیت کابینت آشپزخانه کلاسیک بهتر است از ورق ام دی اف استفاده شود تا هم قیمت نهایی کابینت ساخته شده کمتر از حالت تمام چوب شود و هم دوام بیشتری داشته باشد. استفاده از چوب طبیعی برای ساخت بدنه باعث کم شدن مقاومت کابینت در برابر رطوبت می شود.

کابینت کلاسیک تمام چوب یا روکشی

اینکه کابینت کلاسیک تمام چوب ساخته شود یا روکشی کاملا به بودجه و سلیقه مشتری بستگی دارد. مسلم است کابینت کلاسیک تمام چوب بهترین، اصیل ترین و بادوام ترین کابینت موجود در بازار است اما کابینت کلاسیک روکشی هم دست کمی از این نوع کابینت ندارد و به دلیل استفاده از ورق ام دی اف ۱۸ میل، هم مقاومت بالایی خواهد داشت و هم بهای تمام شده کابینت کلاسیک روکشی نسبت به کابینت تمام چوب خیلی کمتر خواهد شد در صورتی که تقریبا ظاهر یکسانی دارند و هر دو گرما و صمیمیت آشپزخانه کلاسیک چوبی را به انسان منتقل می کنند

پارامتر مهم دیگری که در قیمت کابینت کلاسیک تاثیر زیادی دارد مقدار و نوع رنگ مصرفی است معمولا رنگ مورد استفاده در ساخت کابینت کلاسیک از شرکت های معتبر خارجی تهیه می شود چراکه کیفیت رنگ مورد نظر اهمیت بسیار بالایی دارد و در طول عمر و زیبایی کابینت کلاسیک بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

منابع انگلیسی : alibaba.com           آخرین بروزرسانی این مقاله 1398/05/09


کابینت کلاسیک کابینت ,کلاسیک ,شرکت ,ولنجک ,قیمت ,ساخت ,کابینت کلاسیک ,کلاسیک ولنجک ,ساخت کابینت ,قیمت کابینت ,کلاسیک تمام ,کابینت کلاسیک ولنجک ,ساخت کابینت کل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نودکار طرفداران بهزاد تی اف عاشقانه دانلود موزیک جدید | مجـله ایـنـتـرنـتی سرگرمی , اس ام اس و جوک جدید ایران وب مشین سایت سبک زندگی چند ثانیه پارازیت