تسلا موتورز برای همه آنهایی که شیفته‌وار به خودروهای پیشرو در جهان علاقه دارند نامی بزرگ و شناخته‌شده است. همگان معتقدند آینده‌ای درخشان و چشمگیر در انتظار خودروسازی تسلا است. تسلا اهداف بزرگ و شگفت‌انگیزی دارد که همه تلاشش را برای محقق کردن آنها به کار گرفته است. با اجاره ماشین می‌توانید در بسیاری از مواقع در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و رانندگی با خودروهای لوکس جهان را تجربه کنید.

نوآوری عامل برتری خودروسازی تسلا

تسلا موتورز را ابرهارد و مارک تارپنینگ در سال 2003 تاسیس کردند. ایلان ماسک در فوریه همان سال به هیئت مدیره پیوست. او اکنون مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره تسلا است. مت دیش مدیر عامل شرکت Iridium Communications که در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای آمریکایی فعالیت می‌کند درباره ایلان ماسک می‌گوید: «با وجود برنامه‌های بلندپروازانه ماسک، او فردی عملگراست که می‌داند چگونه باید یک شرکت ساخت.» هدف اصلی تسلا در آغاز فعالیتش تجاری‌سازی خودروهای برقی بود و به همین دلیل به تولید خودروی اسپرت لوکس پرداخت. پس از آن تولید خودروهایی مانند سدان و کامپکت را در برنامه کار خود قرار داد.

لوگوی تسلا نیز مانند بسیاری از لوگوها از روی نام آن طراحی شده است. ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا درباره لوگوی تسلا اعلام کرده چیزی که در نگاه اول یک T ساده به نظر می‌رسد در واقع نمایانگر محصولات شرکت تسلا است. این لوگو برش عرضی یک موتور الکتریکی را نشان می‌دهد. صاحب‌نظران معتقدند ایلان ماسک به بدنه اصلی حرف T اشاره کرده که نشان‌دهنده یکی از قطب‌هایی است که از روتور بیرون می‌آید و آن خط روی T هم اشاره به بخشی از استاتور دارد.

بعضی از افراد نیز لوگوی تسلا را به نمای روبه‌روی تعدادی از خودروهای تسلا شبیه می‌دانند که در آنها درب خودرو از بالا لولا شده و باز می‌شود. لوگوی تسلا را شرکت طراحی RO-Studio طراحی کرده است. این شرکت در نیوجرسی فعالیت می‌کند.

 

تسلا رودستر

تسلا رودستر اولین محصول تسلا و خودروی الکتریکی بود که به بازار عرضه شد. این خودرو مجهز به باتری یون لیتیومی بود که در هر بار شارژ بیش از 320 کیلومتر را طی می‌کرد. 3?7 ثانیه طول می‌کشید تا شتاب خودرو از صفر تا صد برسد. تسلا رودستر در بازار بسیاری از کشورهای جهان وارد شد و مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفت. دلیل شهرت تسلا تولید خودرویی برقی بود که با استفاده از سوخت غیرفسیلی به سرعت و شتابی معادل سوپراسپرت‌هایی با موتور سنگین و پرمصرف می‌رسد. این دستاورد بزرگ، تسلا را در سراسر جهان بر سر زبان‌ها انداخت.

Tesla Roadster

این خودروساز آمریکایی به عنوان ارزشمندترین شرکت خودروسازی در بازار بورس سهام آمریکا بر جنرال موتورز پیشی گرفته است. محبوب شدن خودروهای الکتریکی، بهبود عمر باتری این خودروها و بیش از همه افزایش تصاعدی تقاضای افراد برای خودروهای الکتریکی باعث رشد سهام شرکت خودروسازی تسلا شد.

 

تسلا مدل S

پس از بهبود شرایط و افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی تسلا رویه خود را عوض کرد و به طراحی و تولید خودروهای سدان و کامپکت ارزان‌قیمت روی آورد.

Tesla Model S

تسلا در سال 2012 اولین خودروی سدان خانوادگی چهار در را با نام تسلا مدل S عرضه کرد. این خودرو شتاب اولیه بسیار مطلوبی دارد و در 6?5 ثانیه از شتاب صفر به صد می‌رسد. تسلا مدل S با هر بار شارژ مسافتی نزدیک به 480 کیلومتر را طی می‌کند. این خودرو دارای کامپیوتری با نمایشگر 17 اینچی با قابلیت اتصال به گوشی همراه است. باتری‌های این خودروی پانصد کیلوگرمی دارای ضمانت‌نامه 7 ساله هستند.

اگر تصمیم به اجاره خودرو دارید انتخاب‌های متنوعی در سورنا سیر به شما ارائه شده است. شرایط و خدمات اجاره خودرو در سورنا سیر را بررسی کنید و از خدمات کم‌نظیر این موسسه بهره‌مند شوید.

 

تسلا مدل X

تسلا مدل X اولین خودروی چهار در کراس اوور شرکت تسلا است. عملکرد فنی این خودروی لوکس بسیار چشم‌گیر است. پیشرانه این خودرو صدایی ندارد و از این نظر نسبت به بسیاری از خودروهای کراس اوور برتری دارد. رانندگی خودکار، باز و بسته شدن در خودرو به صورت خودکار، نمایش میزان شارژ، پارک خودرو از راه دور، امکان تهویه و گرمایش صندلی‌های خودرو به وسیله گوشی همراه هوشمند و… بخشی از امکانات کم‌نظیر تسلا مدل X هستند که افراد زیادی را ترغیب به اری آن می‌کند.

Tesla Model X

تسلا تلاش می‌کند قیمت محصولات خود را پایین بیاورد تا بتواند آنها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در بازار خودرو عرضه کند. باید منتظر بود و دید تسلا چه نوآوری دیگری در دنیای تکنولوژی خودرو خلق خواهد کرد.


اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر تسلا ,خودرو ,خودروهای ,شرکت ,خودروی ,می‌کند ,لوگوی تسلا ,ایلان ماسک ,تسلا رودستر ,اولین خودروی ,اجاره خودرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بسیج دانش آموزی دبیرستان ادیب فول مَگ کمپین رسمی #ماسربازیم آشنایی با هنرهای اصیل ایرانی وب پردازان تهران دانلود اهنگ جدید همچنین شما با نظافت منزل فوری خیالتان راحت باشد خبرگزاری والیبال ، خبرها روز والیبال ایران و جهان FireWolf