پستی

برای پیامکی کد 19223422 را به شماره 10004410 ارسال کنید

گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

 پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

 

بسته ی گیره ی نگهدارنده ی ملحفه دارای چهار گیره ی سه سر برای نگه داشتن گوشه های ملحفه ی تخت می باشد که ملحفه را از چهار گوشه سفت کشیده و باعث باز شدن چروک ها و شل قرار گرفتن ملحفه روی تخت می باشد.با داشتن این گیره ها دیگر نگران در آمدن ملحفه از روی تخت و یا ظاهر کثیف و نامرتب آن نباشید و بدون زحمت زیاد پس از هربار شستشو آن را در چهارگوشه ی تشک فیکس کنید.

 

 پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

 

با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران جمع شدن و یا چروک شدن ملحفه های تخت خود نباشید. این محصول سبک وزن با ابعاد مناسب یکی از نیازهای ضروری هر خانه ای می باشد.این گیره ها از جنس کرومی و مقاوم می باشد که دارای گیره های داخلی پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب دیدن پارچه می باشد.

 

 پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

 

این گیره های سه سر از سه طرف به گوشه ی ملحفه متصل شده و سفت آن را میکشد.همچنین با داشتن تسمه های تنظیم شونده ی طول برای هر سایز تشک و هر سایز ملحفه ای حتی تشک های سفارشی و در هر ابعادی مناسب میباشد.و علاوه بر تشک تخت برای نگه داشتن روکش صندلی ماشین، روکش صندلی مبلمان ،روکش ابزار و وسایل و.نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت پستی  گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

قیمت این محصول 55000 تومان

 پستی

برای پیامکی کد 19223422 را به شماره 10004410 ارسال کنید


مارکت 96 ملحفه ,گیره ,گوشه ,نگهدارنده ,دیگر نگران ,روکش صندلی ,ارسال کنید ,10004410 ارسال , پیامکی ,شماره 10004410 ارسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بالشتک پشت گردنی ماشین طرح گربه سه بعدی سپید صنعت نگین اسیا تولید کننده نردبان و سینی کابل دانلود رایگان پزشکان عاشق تابستون GemPatogh | جم پاتوق ، عکس ، والپیپر ، سرگرمی ، لطیفه ، Sms rashajournal