پستی

برای پیامکی کد 19223417 را به شماره 10004410 ارسال کنید

جاکفشی دیواری فلزی پستی  جاکفشی دیواری فلزی

 

جاکفشی دیواری را چه برای مکان عمومی بخواهید چه برای  مصرف شخصی، آنها با قیمت بسیار معقولی که دارند به ایمنی و تمیزی کفش هایمان کمک می کنند و علاوه بر آنها خود می توانند به عنوان وسیله دکوری زیبا در محیط خودنمایی کنند.

 

 پستی  جاکفشی دیواری فلزی

 

جاکفشی دیواری  به دلیل معلق بودن در هوا برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و محیط را بزرگتر جلوه می دهند. اولویت اول در جاکفشی میزان اندازه  آن است که باید با توجه به فضایی که دارید سنجیده شود. اگر فضای بزرگتری دارید انتخاب جاکفشی های ایستاده و بلند گزینه مناسبی هستند و به دکوراسیون فضای بزرگ، بیشتر هماهنگ می شوند.

 

 پستی  جاکفشی دیواری فلزی

 

جاکفشی معمولا در راهروی خانه قرار می گیرد البته در خانه های آپارتمانی یک جاکفشی هم در بیرون درب آپارتمان گذاشته می شود تا کفش های روزمره و دم پایی ها درون آن قرار بگیرد. از آنجایی که راهرو اکثر آپارتمان ها باریک است نیاز به جاکفشی کم جا اهمیت بالایی پیدا می کند.این جا کفشی با قابلیت نگهداری 6 جفت کفش در هر ارتفاعی که دوست داشتید نصب میشود و مشکل کمبود فضا را حل میکند.

 

 پستی  جاکفشی دیواری فلزی

قیمت این محصول 30000 تومان

 پستی

برای پیامکی کد 19223417 را به شماره 10004410 ارسال کنید


مارکت 96 جاکفشی ,دیواری ,جاکفشی دیواری ,دیواری فلزی ,ارسال کنید ,10004410 ارسال , پیامکی ,شماره 10004410 ارسال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

hyoneHest نرم افزار بانک مقالات و آزمون های استخدامی براکت تلویزیون خدمات ساختمانی درب های اتوماتیک سایت رسمی روستای جهیزدان