همانطور که میدانید طلا فلزی گرانبهاست که از زمان دیرین انسان ها علاقه به داشتن حتی یک تکه کوچک آن را داشته اند طلا این فلز گرانبها از زمان های قدیم با طرح های مختلف بیشتر در بین خانم ها علاقه مند به خود جذب کرده است.این فلز گرانبها در جشن ها و حتی هدیه بین دولت های مختلف کشورها تهفه ای گرانبها بوده و هست ولی در عرصه کنونی طلا همان ارزش گذشته را شاید هم بیشتر دارا می باشد و در طرح های متنوع در بازار برای موجود می باشد و همین تنوع باعث شده میل به طلا در بین ما افزون شود در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد طلا و طرح های آن با شما صحبت کنیم.

همانطور که گفتیم طلا و علاقه به داشتن آن از زمان های قدیم در بین انسان ها رواج داشته است ولی در زمان های قدیم به دلیل عدم وجود امکانات کافی این فلز تنوع زیادی نداشته و طرح های آن فقط به النگو و یا انگشتر و حلقه محدود میشده و یا به صورت شمش با وزن های مختلف موجود بوده در آن زمان برای تنوع بیشتر انگشتر و یا لوح گردنی را به سنگ های گرانبها همچون زمرد عقیق و یا فیروزه منقش میشده ولی در عرصه کنونی با وجود دستگاه های تراش بسیار مجهز و سیستم های تعریف طرح این فلز در طرح های مختلف قابل عرضه می باشد.

گردنبند

گردنبند یکی از طرح های تولید شده از فلز طلا می باشد گردنبندها در مدل های مختلف طراحی گردیده طرح های موجود گردنبند شامل زنجیر،زنجیر پلاک،سینه ریز و. می باشد که در بازار با طرح های متنوع قابل عرضه می باشد. این دست از طرح طلا برای خانم ها و آقایان پیشنهاد می شود که در بین خانم ها سینه ریز و زنجیر پلاک های سنگ دار بسیار طرفدار دارد.

انگشتر

این طرح از طلا در مراسمات مختلف و برای مناسبت های خاص از قبیل ازدواج بسیار کاربرد دارد و در طرح های مردانه و نه در بازار موجود می باشد. انگشتر در نوع های مختلف از قبیل رینگ،رکاب سنگ دار،انگشتری در بازار موجود می باشد و برروی رکاب های آن ها طرح هایی موجود است که بیشتر سلیقه ها را با خود همسو می کنند.

دستبند

دستبند به تکه طلایی گفته می شود که روی مچ بسته می شود این نوع از طلا در طرح های مردانه نه در بازار برای سلیقه های مختلف موجود می باشد.این تکه طلا دارای چند طرح زنجیری ظریف،کلافی ثابت می باشد دستبند از قدیم در طرح های طلا وجود داشته است و برای مرد و زن و حتی کودکان قابل استفاده است.

پلاک

این طرح از طلا قابل استفاده برروی تمام مدل ها می باشد از پلاک برای آویز گردنبند استفاده می شود پلاک ها در چند نوع مختلف طرح چهره،لوح های مذهبی و نام های مقدس در بازار طلا موجود می باشدو پلاک ها برای سینه ریز ها بصورت درشت و سنگین انتخاب می شود.

ما در این مقاله سعی کردیم انواع طرح های طلارا به شما معرفی کنیم همانطور که همه میدانیم های اینترنتی جای خوبی در بین حضوری و فیزیکی باز کرده اند طبق فعالیت وبلاگ ما در پایان هر مقاله یک گاه اینترنتی را به شما معرفی میکنیم در این مقاله هم یکی گاه طلا را به شما معرفی می کنیم

گالری طلای کاکامی

گالری کاکامی، با شعار «درخشش یک رؤیا» و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز در زمینه طلا و جواهر به مشتریان ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

 


مجله دایان موجود ,بازار ,پلاک ,زمان ,گرانبها ,انگشتر ,قابل استفاده ,ارائه خدمات ,عرضه محصولات ,بازار موجود ,قابل عرضه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت خبری فارس | فارسی خبر | اخبار جدید ایران و جهان پسر خراسانی برنامه نویسی immigrants خواسته فروشگاه سه سوته خرید کن تحویل بگیر بامداد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. اینجا من می نویسم...