همانطور که از قبل می­دانید، در مقالات متعددی از مدل­های گوناگون لودر نام بردیم و حالا در اینجا ما به یک مدل از لودرهای موجود در شرکت کوماتسو اشاره می­کنیم. لودر کوماتسو مدل 470 .  و انواع قطعات لودر 470 در شرکت کوماتسو پارت انجام می­رسد. لودرهای مدل 470 در سراسر کشورهایی که از ماشین­آلات سنگین استفاده می­کنند دارای طرفداران قابل توجهی می­باشد. قطعات لودر 470 ، این مدل دارای موتوری با قدرت 273 اسب بخار است و مدل موتور Komatsu S6D125-1 است. وزنی بالغ بر حدود 21 تن جابه­جایی را دارد. حجم باکت آن به حدود 4 متر مکعب می­رسد. در ارتفاعات بارگیری بالایی تا 6 متر را جوابگو است و حداکثر در حدود 4.5 متر کار تخله را انجام می­دهد. ظرفیت مخزن سوخت آنها به 400 لیتر می­رسد. شرکت کوماتسو پارت قطعات لودر470 را در سه رده 1، 2 و 3 برای اران فراهم نموده است.

 قطعات لودر کوماتسو WA400  پمپ هیدرولیکی ، پمپ مادر اصلی، پمپ فرمان ، گاردان ، دنده سر پلوس ، هوزینگ، مبلنگ و قطعات زیادی از این مدل را در بخش وب­سایت خود قرار داده است. قطعات لودر 470 در اکثر گاه­های وارد کننده قطعات لودر کوماتسو مشاهده می­شود. از خدمات متفاوتی در پایگاه­های اینترنتی استفاده می­شود تا مشتریان خود را برای جلب کنند. قطعات مورد نیاز خود را قبل از  اینترنتی قطعات لودر با مهندسان فنی چک کنید تا مطمئن باشید که قطعه­ای که اری می­کنید برای آن مدل کوماتسویی که شما دارید قابل استفاده می­باشد یا نه ، سپس نمائید. شرکت کوماتسو پارت در صنعت قطعات لودر 470 و مدل­های دیگر شرکت کوماتسو از تیم بسیار خبره در زمینه استفاده می­کند و ضمانت قطعات لودر کوماتسو  را به عنوان گارانتی در اختیار مشتریان قرار می­دهد.

تنوع مدل­های لودر کوماتسو بسیار زیاد است و بسته به استفاده آنها در محیط­های مختلف به قبلیت­های آنها در مدل­های جدیدتر آپدیت می­گردد.


ترازو-باسکول لودر ,قطعات ,کوماتسو ,استفاده ,شرکت ,مدل­های ,قطعات لودر ,شرکت کوماتسو ,لودر کوماتسو ,کوماتسو پارت , انواع , انواع قطعات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجیتال سیستم فروشگاه آنلاین هنر زنجان عروس ایرانی Vanceqek826 blog دانلود فیلم ,دانلود سریال ,رز دانلود tehran2020