اجرای همایش

 

خلاصه مقاله

همایش به معنی یک رویداد و یا اتفاق است، که در آن افراد متخصص در رابطه با موضوعی خاص تبادل نظر و اطلاعات می نمایند. لذا این همایش همانند هر موضوع دیگری نیاز به ارکانی دارد، که از این ارکان می توان به تعداد حاضرین در نمایش، موضوع نمایش، سخنرانی و مدت زمان همایش اشاره نمود.

اجرای همایش

همایش چیست:

همایش در معنی لغوی در واقع نشست هایی است که شرکت کنندگان در آن ها نمایندگان دولت و سازمان ها و متخصصین در امور های فرهنگی، ادبی، اجتماعی، ی و غیره می باشد. که علت حضور آن ها را می توان به خاطر بحث و تبادل اطلاعات و نظر و در نهایت تصمیم گیری مشارکتی در هر امور مربوطه ای، دانست. اجرای همایش ها معمولا به طور مداوم در سطح ملی و بین المللی برگزار می گردند.

سخنرانی در همایش: سخنرانی در همایش به شیوه های مختلف اتفاق می افتد، به طور مثال در برخی از همایش ها چندین نفر انتخاب می شوند به طور جداگانه صحبت نمایند. و در آخر همایش همگی به سوالات مربوطه به گفت و گوی آن ها، پاسخ خواهند داد. این شیوه به خاطر برنامه ریزی دقیقی که دارد معمولا در بین افراد دارای محبوبیت خاصی نیز می باشد. در بر گزاری همایش اینکه حاضرین در بین همایش نظر دهند و یا اینکه صحبت نمایند، اصلا مورد پسند افراد نیست و محبوبیتی نیز ندارد. از دیگر روش ها می توان به صحبت کردن تنها یک نفر و صحبت یک پنل از چند سخنران اشاره نمود، که این دو روش نیز زیاد کار آمد نمی باشد.

موضوع سالن همایش در کرج: موضوع همایش بایستی تخصصی باشد، اینکه همایش در مورد تنها یک موضوع باشد در بین افراد حاضر در همایش طرفداران بیشتری دارد، زیرا تمرکز به روی یک موضوع باعث می گردد که در آن موضوع وارد جزئیات بیشتری شوند و حاضرین بهتر به سوالات ذهنی خود برسند. در میان برخی معتقد اند که لازم نیست همایش دارای یک موضوع مشخص باشد، همین که افراد از تجربیات شخصی خود صحبت کنند کافی است. اما شایان به ذکر است که این نظر درصد کمی از افراد می باشد.

تعداد حاضرین در همایش: چندین نظر در تعداد حاضرین در همایش وجود دارد. یکی از نظراتی که در رتبه اول قرار دارد. این است که تعداد افراد حاضر در همایش می تواند هر چقدر باشد و اصلا محدودیتی برای این امر قائل نبودند. در حالی که بعضی افراد خواستار تعداد بین 100-300 و بعضی نیز خواستار کمتر از این تعداد بودند. که تعداد این نظرات چندان زیاد نبود.

اجرای همایش

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مقالات دیگر این نویسنده:

نورپردازی در کرج

اجاره اکو و باند در کرج

اجاره سیستم صوتی در کرج

تشریفات مجالس در کرج


طراحان برتر همایش ,افراد ,موضوع ,صحبت ,حاضرین ,اجرای ,اجرای همایش ,تعداد حاضرین ,افراد حاضر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Sydneyhqqli1 site موضوعات عمومی فروشگاه 110 | عرضه برترین محصولات ایرانی هدیه دریا delta hoghoghi