Mable and The Wood از بازی های جالب سال ۲۰۱۹ است که در آن شما هم می توانید مبارزه کنید، هم با پیداکردن راه های فرار مناسب، دست به شمشیر و مبارزه نزنید. این بازی چیزی فراتر از زیبایی و مینیمال بودن در خود دارد… چیزی که یک بازی مترویدوانیا باید به آن احترام گذاشته و ایده های جدیدی داشته باشد! درواقع شما می توانید یادآور بازی های پلتفرمر گیم بوی” را در این اثر با استانداردهای جدید تجربه کنید. خوشبختانه پشتیبانی کامل از گیم پد در این بازی لحاظ شده است و نیازی به گذراندن بازی با موس و کیبورد ندارید. این بازی اثری موفق از استودیو Triplevision Games می باشد که Graffiti Games آن را در شبکه ی استیم منتشر کرده است.

در بازی Mable and The Wood اگر انتخاب کنید که می خواهید با موجودات عجیب و غریب مبارزه کنید، اتفاق جالبی می افتد! پس از شکست دادن هر یک از این موجودات، به شکل آن ها تبدیل می شوید و قدرت ها و توانایی های آن ها در شما نمود پیدا می کند. شما می توانید از ظاهر آن ها نیز استفاده کنید تا دنیا را نابود سازید. البته، همیشه راه فراری برای شما درنظر گرفته شده که بدون مبارزه، حتی با باس های بازی، راه خود را پیش برده و با هیچ کس درگیر نشوید. برخلاف اکثر بازی های مترویدوانیا، شما نمی توانید بپرید، بدوید و یا به دلخواه خود به کشتن سایرین مشغول شوید. بلکه باید از حالات غیرانسانی برای حمله به موجودات استفاده کنید و سفری چالش برانگیز را تجربه نمایید. بازی شما را در یک چالش فکری قرار می دهید… آیا باید به چیزی که به شما القا شده است، چشم و گوش بسته عمل کنید یا باید درباره ی آن اول تامل کرده و بعد انجام دهید؟ شاید واقعا از بین بردن موجودات کار اشتباهی باشد…شاید هم فرارکردن و مبارزه نکردن با آن ها! تصمیم خود را بگیرید.


گود دانلود_حس خوب دانلود بازی ,مبارزه ,توانید ,موجودات ,چیزی ,استفاده کنید ,مبارزه کنید، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران مهارت هایی که در مدرسه آموختیم ویس نیوز | شهرستان باوی امـــلاکـــــ کـــلــبــه تخفیفان بینگ نیوز دانلود فیلم جدید,دانلود اهنگ جدید,اس ام اس,جوک,تفریحی و سرگرمی دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی