ماشین حساب کاسیو MS-7UC-BU

تعداد ارقام: 10 رقم منبع تغذیه: باتری و نور محیط حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-7UC-BU

با استفاده از ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU از بالاترین سرعت و دقت در انجام محاسبات روزمره خود بهره مند شوید! این ماشین حساب تمام نیازهای شما در انجام محاسبات معمولی را برآورده می سازد و یک انتخاب عالی برای استفاده در منزل، مغازه، اداره یا گاه شما به حساب می آید.

صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو مدل Casio MS-7UC-BU ظرفیت نمایش 10 رقم را دارد و در ابعادی بزرگ طراحی شده است. بنابراین در کار با ماشین حساب در محیط ها و شرایط مختلف کاری با مشکلی مواجه نمی شوید و به راحتی قادر به مشاهده ارقام بر روی صفحه نمایش آن خواهید بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-7UC-BU

با استفاده از ماشین حساب ساده کاسیو MS-7UC-BU می توانید از طریق چهار عمل اصلی محاسبات معمولی خود را انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید، به محاسبه درصد بپردازید و با دکمه های مربوط به حافظه (M+، M- و MRC) کار کنید.

از دیگر امکاناتی که ماشین حساب ساده کوچک کاسیو MS-7UC-BU در اختیار شما می گذارد، امکان تعریف مالیات و محاسبه قیمت یا کالا با در نظر گرفتن آن است. برای این منظور می توانید از دکمه های TAX+ و TAX- بهره ببرید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو MS-7UC-BU

دکمه H/M/S موجود بر روی صفحه کلید ماشین حساب جیبی کاسیو Casio MS-7UC-BU کار با زمان و محاسبه ساعت، دقیقه و زمان را برای شما امکان پذیر می کند.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU

دکمه های ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU از پلاستیک مقاوم و نرم ساخته شده اند و دارای فاصله ای مناسب از یکدیگر می باشند. این نوع طراحی باعث بالا رفتن سرعت و دقت شما در هنگاه وارد کردن ارقام می شود و به شما اجازه می دهد تا با درصد خطای کمتری با ماشین حساب کار کنید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU

ماشین حساب گاهی اداری کاسیو MS-7UC-BU در ابعاد 120*85.*19.4 میلی متر و وزن فقط 70 گرم به بازار عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به حساب می آید. وزن سبک این ماشین حساب باعث امکان حمل و جابجایی آسان آن می شود و به راحتی می توانید این دستگاه را بین منزل و محل کار خود جابجا نمایید.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، منبع تغذیه ماشین حساب کاسیو مدل MS-7UC-BU است. این ماشین حساب هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. به این صورت که در شب و محیط های تاریک، ماشین حساب از باتری و در مکان های دارای نور کافی از نور محیط تغذیه می کند. به این صورت میزان مصرف باتری آن به حداقل می رسد و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU

ماشین حساب کاسیو MS-7UC-BU از طراحی ظاهری ظریف و رنگ بندی جذابی بهره می برد و استفاده از آن شادابی و سرزندگی را به محیط کار شما وارد خواهد کرد!

برای دریافت قیمت ماشین حساب گاهی می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با نحوه ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به راهنمایی نیاز دارید، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ماشین حساب کاسیو Casio MS-7UC-BU


ایده برتر پارسیان حساب ,ماشین ,کاسیو ,casio ,محیط ,توانید ,ماشین حساب ,حساب کاسیو ,کاسیو casio ,حساب رومیزی ,ایده برتر ,حساب کاسیو casio ,رومیزی کاسیو casio ,حساب رومیزی کاسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان سبزآبی سایت مرجع آموزش عروس شاپ | سرویس آشپزخانه | سرویس دم کنی آشپزخانه zirnevis تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پدکولر گلخانه شکیبایی