نسخه جدید لانچر APUS برای اندروید. (3.10.12)

 

ظاهر کلی سیستم عامل های اندروید از ابتدا تا کنون یکسان بوده است و فقط در اجزای مختلف تغییرات کوچکی کرده است. این ظاهر ممکن است برای کاربرانی که مدت زیادی با اندروید کار کرده اند خسته کننده شده باشد. برای تغییر ظاهر اندروید، باید از لانچر ها استفاده کنید.

 

لانچر به نرم افزاری گفته میشود که ظاهر سیستم عامل را به کلی تغییر میدهد، اما کارایی های اندروید همچنان مثل سابق پابرجا میماند.

 

یکی از بهترین و پردانلود ترین لانچر ها، لانچر آپوس یا همان APUS Luncher نام دارد. این لانچر با حجم کم و ظاهر فوق العاده زیبا مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

 

از جمله مزایای این لانچر میتوان به سرعت بالای آن اشاره کرد. اگر از سرعت پایین موبایل اندرویدی خود خسته شده اید حتما از این لانچر استفاده کنید.

 

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را از نقطه سفید دانلود و نصب کنید.


دانلود سنتر نقطه سفید لانچر ,اندروید ,کرده ,apus ,نقطه سفید ,لانچر آپوس ,استفاده کنید ,سیستم عامل ,برای اندروید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانشجو کمک تو بهترین خرید رو از ما داشته باش دانلود نوحه سال 95|مداهی جدید94 |مراسم عزاداری سال 95 اسک خرید دارو گیاهی کامپیوتر اِوان دکتر سید مهدی مصطفوی دانلود فیلم ایرانی 97