اگر مجوز تحصیل در کانادا را گرفتید ، می توانید در صورت تصمیم به ادامه تحصیل ، اقدام به تمدید آن از داخل کانادا کنید. برای دانشجویان تمام وقت که در یک موسسه آموزش عالی معتبر ثبت نام شده اند ، اجازه تحصیل به شما امکان می دهد که به طور پاره وقت در دانشگاه کار کنید. همچنین ممکن است شما بتوانید در خارج از دانشگاه کار کنید ، به عنوان یک همکار یا کارآموز به عنوان بخشی از برنامه خود کار کنید ، در کانادا به عنوان اقامت دائم بمانید یا بعد از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید.  درخواست مجوز تحصیل در کانادا

شما می توانید برای یک مجوز تحصیل در کانادا یا بصورت آنلاین یا از طریق برنامه کاغذی ، که می توانید از وب سایت تابعیت و مهاجرت کانادا (CIC) دریافت کنید ، اقدام کنید. برنامه های کاغذی معمولاً دو برابر بیشتر طول می کشند ، و همیشه توصیه می شود که زمان پردازش را به خوبی بررسی کنید. برای اعمال آنلاین ، به کارت اعتباری / بدهی و امکان ایجاد نسخه الکترونیکی اسناد پشتیبانی خود (به عنوان مثال با استفاده از یک اسکنر یا دوربین) نیاز دارید. دفتر ویزا در کشور شما دستورالعمل خاصی راجع به مدارکی که باید تهیه کنید ارائه می کند. این بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت است. در صورت نیاز به کمک ، می توانید در نزدیکترین مرکز درخواست ویزا (VAC) خود کمک بگیرید.

 

مراحل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به شرح زیر است:

 

ابتدا باید یک نامه پذیرفته شده استاندارد را از یک ارائه دهنده آموزش عالی شناخته شده دریافت کنید. دانش آموزانی که در کبک تحصیل می کنند باید از دولت کبک نیز مجوز قبولی موسوم به CAQ را بگیرند. شما باید این را قبل از مجاز شدن درخواست مجوز تحصیل کسب کنید. شما می توانید این کار را بصورت آنلاین و با چاپ یک فرم یا درخواست یک فرم مقاله از دانشگاه خود دریافت کنید که در این زمینه نیز مشاوره خواهد داشت.

 

مرحله بعدی دریافت بسته درخواست ویزای دانشجویی کانادا ، یا از طریق وب سایت CIC یا با تماس با دفتر ویزای محلی شما ، یا سفارت کانادا یا کنسولگری در کشور شما است. همچنین اگر از یک کشور مشخص شده باشید ممکن است نیاز به دریافت اجازه اقامت موقت داشته باشید (دریابید که آیا می خواهید یکی از آنها را در اینجا دریافت کنید) ، اما این مسئله به اندازه ای که در همان زمان مطالعه خود پردازش می شود ، پیچیده نیست. برنامه اجازه

 

برای به دست آوردن بسته درخواست خود ، باید به وب سایت CIC به چند سؤال درباره خود پاسخ دهید. این سؤالات مشخص خواهد کرد که آیا شما مجاز به درخواست آنلاین برای اجازه دانشجویی کانادایی هستید ، و چه مدارکی را که باید ارائه دهید یا خیر.

 

در صورت واجد شرایط بودن ، یک لیست چک شخصی ، به مدت 60 روز معتبر دریافت خواهید کرد که برای ارسال درخواست خود به صورت آنلاین به آن نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که برای مرجع بعدی ، صفحه حاوی کد خود را چاپ کنید. این صفحه همچنین شامل یک راهنمای برنامه ، میزان شهریه تخمین زده شده ، لیستی از اسنادی که باید با درخواست خود ارسال کنید ، و دستورالعمل های مراحل بعدی خود را شامل می شود.

 

هنگامی که شما آماده استفاده هستید ، یک حساب MyCIC ایجاد کنید ، در آنجا کد لیست شخصی خود را وارد کنید. سپس لیست چک اسناد شخصی خود را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد مدارک خود را به CIC بارگذاری و ارسال کنید. برای این کار به چاپگر یا اسکنر احتیاج دارید.

 

پس از آماده شدن مدارک و فرم درخواست خود و پرداخت هزینه های خود ، می توانید درخواست تکمیل شده خود را به CIC ارسال کنید.

 

برخی متقاضیان ممکن است مجبور شوند در دفتر ویزای محلی خود در مصاحبه شرکت کنند.شرایط ویزای دانشجویی کانادایی اضافی

برخی یا همه موارد زیر برای ویزای تحصیلی دانشجویان کانادایی ممکن است اعمال شوند:

 

متقاضیان اروپا ، خاورمیانه یا آفریقا ممکن است نیاز به تهیه بیومتریک (عکس و اثر انگشت) داشته باشند.

همچنین ممکن است برخی متقاضیان قبل از ارائه درخواست خود نیاز به معاینه پزشکی و / یا بازرسی پلیس داشته باشند. اگر سابقه کیفری داشته باشید ، نمی توانید مجوز تحصیل دریافت کنید - ممکن است از شما خواسته شود که گواهی ترخیص پلیس را به عنوان اثبات ارائه کنید.

مگر اینکه اهل ایالات متحده یا سن پیر و میکلون باشید ، باید اثبات کنید که یک گذرنامه معتبر دارید که به شما امکان می دهد پس از اتمام دوره خود ، به کشور مبدا خود برگردید. دو عکس با اندازه گذرنامه نیز لازم است که نام و تاریخ تولد شما در پشت نوشته شده است.

شرایط ویزای دانشجویی کانادایی شامل اثبات بودجه برای حمایت از خود نیز می باشد. در حال حاضر این مبلغ 10،000 دلار کانادا (7،650 دلار آمریکا) در نظر گرفته شده برای هر سال از اقامت شما (11،000 دلار CA / 8،400 دلار در صورتی که قصد تحصیل در کبک را دارید) بالای شهریه خود است. همچنین باید مطمئن شوید که پول کافی برای پرداخت هزینه حمل و نقل برای بازگشت به خانه دارید.

برای اثبات این پول ، می توانید هرکدام از اسناد زیر را ارائه دهید: صورت های بانکی ، شواهدی از حساب کانادایی به نام خود در صورت انتقال این پول ، پیش نویس بانکی به ارز تبدیل شده ، اثبات پرداخت شهریه و هزینه های اقامت ، در صورت داشتن بورس تحصیلی یا نامه ای از طرف شخص یا موسسه ای که به شما پول می دهد یا اثبات بودجه پرداخت شده از داخل کانادا ، یا اینکه برنامه ای را با بودجه کانادا دریافت می کنید.

 


مهاجرت به کشور های جهان کانادا ,درخواست ,تحصیل ,دریافت ,توانید ,ممکن ,دریافت کنید ,مجوز تحصیل ,ارسال کنید ,دانشجویی کانادایی ,ویزای دانشجویی ,ویزای دانشجویی کانادایی , منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

noorafshanco زیبارویان طبیعت کالای ارزان پـایـگـاه داده دروغی درباره ی فلزیاب KS-700 دنیای مجازی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی | یونس صادقی پولکی