مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های اخذ اقامت دائم در این کشور برای دارندگان کسب و کاری است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، هدف از این برنامه مهاجرتی ، توسعه ی اقتصادی و بهبود بازار کار کشور کانادا از طریق سرمایه گذاران، کار آفرینان و افراد خوداشتغال در خارج از کانادا و افرادی که برای فعالیت اقتصادی سرمایه کافی و بینش اقتصادی دارند، است.  اکثر  استان‌های  کانادا از طریق جذب سرمایه گذاران کار آفرین مهاجر می پذیرند.

برخلاف برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استان کبک که شما به عنوان سرمایه دار مهاجرت می کنید و ملزم به انجام هیچ گونه سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار نخواهید بود، استان های دیگر از شما می خواهند که در استان مربوطه کسب و کاری ایجاد نمایید و بعد از ورود به کانادا در آن استان ساکن شوید و به این ترتیب موجب رونق اقتصادی استان شوید. در ادامه با برخی برنامه های سرمایه گذاری استان های دیگر می توانید آشنا شوید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان کبک

در استان کبک باید ۳۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید. برای این امر باید یک بانک معتبر کانادایی بین شما و دولت واسطه قرار بگیرد تا بتوانید از مزایای زندگی در کانادا بهره مند شوید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان بریتیش کلمبیا

بر خلاف کبک که نیاز به مدرک زبان انگلیسی ندارد، برای اقامت در این استان باید حداقل نمره ی ۵ آیلتس داشته باشید و لازم است که در این استان حضور دائم داشته باشید. در این استان باید مبلغ ۴۰۰ هزار دلار برای یک بیزینس در اطراف ونکوور پرداخت نمایید وحداقل دارایی شما باید ۶۰۰ هزار دلار باشد و بتوانید آن را ثابت کنید، البته لازم نیست این دارایی ها در کانادا باشد.

سرمایه گذاری در استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان دارای دو روش سرمایه گذاری  می باشد:

رشته ی کشاورزی:  در این روش شما باید سابقه ی کشاورزی داشته باشید و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه داشته باشید. در این زمینه با ۷۵ هزار دلار کانادایی می توانید تجارت خود را آغاز کنید.

رشته ی غیر کشاورزی: در این روش نیاز به ۵۰۰ هزار دلار سرمایه است . در این صورت با ۳۰۰ هزار دلار می توانید بیزینس خود را شروع کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد

برای این برنامه باید مبلغ ۲۵۰ هزار را در این استان سرمایه گذاری کنید. از مبلغ فوق به شرط ۶ ماه زندگی۲۵ هزار دلار و یک سال زندگی۵۰ هزار دلار و راه اندازی بیزینس۲۰۰ هزار دلار بازگشت داده می شود. برای اقدام باید مدرک زبان آیلتس ۵ و حداقل مدرک دانشگاهی داشته باشید. بیزینس پلن ارائه شده به اداره مهاجرت استان پرنس ادوارد  باید شبیه کاری باشد که در حال حاضر انجام می دهید متقاضی باید در استان زندگی وکار کند وحضور مستمر در بیزینس داشته باشد. انجام مصاحبه و سفر از استان الزامی است سپس می توانید اقامت کسب کنید.

 مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان نوااسکوشیا

برای سرمایه گذاری در نوااسکوشیا  باید مبلغ ۶۰۰ هزار دلار کانادایی دارایی خالص داشته باشید و نیاز نیست این دارایی در کانادا باشد. سپس باید ۱۵۰ هزار دلار سپرده گذاری کنید، ویزای کار دریافت کنید و سپس برای اقامت دائم اقدام کنید. متقاضی باید به صورت دائم در استان کار کند و آیلتس ۵ داشته باشد.

 

حساب مالی

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در استان منیتوبا

در این استان باید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کانادا دارایی خالص به صورت ملک یا پول نقد نشان دهید. سپس ۲۵۰ هزار دلار در وینیپگ یا ۱۵۰ هزار دلار در شهرهای دیگر سپرده گذاری نمایید. بعد ویزای کار دریافت و بعد از انجام تعهدات برای اقامت اقدام نمایید. داشتن آیلتس ۵ اجباری است. متقاضی باید در استان زندگی وکار کند و حضور مستمر در بیزینس داشته باشد.

منبع: http://didshahr.ir/9106/


مهاجرت به کشور های جهان استان ,سرمایه ,کانادا ,هزار ,دلار ,گذاری ,هزار دلار ,سرمایه گذاری ,طریق سرمایه ,داشته باشید ,استان باید ,طریق سرمایه گذاری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محمد امین صمدانی امتحان نهایی خرداد 98 ویکی‌پدیا اینجا همه چی هست سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان توسعه گران طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد