نمایش پوروس اکنون تقریباً 70 قسمت را به پایان رسانده است و اکنون قضاوت آن عادلانه خواهد بود.

Porus اولین سریال تلویزیونی جهانی هند است و تاکنون به زبان های دیگر لقب خورده و پخش شده است و به زودی در تایلند ، سریلانکا ، کامبوج ، مالزی ، میانمار و لائوس پخش می شود.

اولا ، در مورد مجموعه ها ، بازیگران ، بازیگری و کارگردانی. اکثر مناظر طبیعی که در تایلند و پادشاهی پوراو و همچنین مجموعه های پادشاهی Dasyu عکسبرداری شده اند بسیار عالی هستند. ما می توانیم برخی از سوراخ های حلقوی را در مقدونیه و برخی مجموعه های دیگر پیدا کنیم اما از نظر من اشکالی ندارد. بازیگران کاملاً بازیگر شده اند و هر کدام متناسب با نقش خود هستند. Puru ، Alexander ، Bamni ، Anusuya ، Shivdutt ، داریوش سوم ، Lachi ، Ripudaman ، و غیره ، همه بسیار واقعی و جذاب به نظر می رسند. ملکه المپیا و پادشاه فیلیپ دوم نیز بسیار خوب هستند. آنها سعی کرده اند لهجه های مختلفی را برای ایرانیان و مقدونی ها داشته باشند که به نظر خوب می رسد. سیدهارت کومار تیوری یک کارگردان خبره است و او کارهای خود را در اینجا به زیبایی انجام داده است.

اکنون ، داستان و اصالت تاریخی. خود این داستان داستانی به نظر می رسد و هیچ مدرک تاریخی برای آن ندارد. داستان Porus ناشناخته است ، بنابراین آنها آزادی را برای بازآفرینی داستان خود از دست داده اند ، اما داستان اسکندر کاملاً شناخته شده است. آنها داستان اسکندر را پیچیده کرده اند تا او را بی رحمانه تر و ظالمانه تر نشان دهند. اما اگر ما آن را به عنوان یک درام دوره داستانی تماشا کنیم ، این نمایش کاملاً خوب بنشیند.

حالا لباس و جلوه های ویژه. لباس های این نمایش از مدت زمان طولانی بهترین لباس ها بوده اند. تم آبی پادشاهی پوراو و تم قرمز تاکشیلا خوب به نظر می رسد. Dasyus از ظاهری بسیار بد برخوردار است و پارس ها ظاهر و لباس کاملی دارند. قابل توجه ترین لباس های مقدونی است. آنها لباس یونانی را کاملاً ساخته اند و این یک اثر یونانی بسیار قوی را می دهد ، در حالی که بازیگران به زبان هندی صحبت می کنند. ممکن است افراد قهوه ای عجیب و غریبی با کلاه گیس های نارنجی بسیار تکراری پیدا کنیم و اینجاست که باید بهبود می یافت. به نظر می رسد قسمت کمال وجود ندارد. بیش از همه ، این نمایش عالی اما با نگاه ناچیز ، بسیاری از سوراخ های حلقه به وضوح قابل مشاهده است.
4.6k بازدید · مشاهده 14 Upvoters

b


دانلود سریال تاریخی داستان ,لباس ,نمایش ,کاملاً ,تاریخی ,کنیم ,داستان اسکندر ,پیدا کنیم ,پادشاهی پوراو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرصت های تجارت آنلاین کافه اینترنتی ارت مکرس وکیل خوب دانلود آهنگ جدید انواع مبلمان در دکوراسیون منزل مارال صنعت تریلر teran007