یرای اینکه بتوانیم برای دهانه های بسیار بزرگ سوله اجرا کنیم لازم است تا از روش های نوین و سازه های سبک و با استحکام استفاده کنیم .

با روش های سنتی نمی توان سازه های بزرگ را ساخته و اجرا کرد و تا اندازه های مشخصی می توان از روش سنتی مثل تیرورق استفاده کرد . بنابراین به سازه ای نیاز است تا ضمن سهولت در ساخت ، محدودیتی هم برای ما در ساخت اندازه های مختلف نداشته باشد و همچنین مقرون به صرفه هم بوده و هزینه ها را هم پایین بیارود .

اگر برای سازه هایی با اندازه بیش از 90 متر بخواهیم روش سنتی یا همان تیرورقی را استفاده کنیم باید به میزان تناژ بالایی فولاد مصرف کنیم ضمن اینکه ساخت بیش از این اندازه با تیروق عملا غیرممکن است و سازه از استحکام لازم برخودا نخواهد بود .

در این حالت مقدار زیادی از سرمایه و منابع هدر خواهد رفت .

در این صورت ما از سوله سبک خرپایی می بایست استفاده کنیم . سازه خرپایی که به روش خرپا اجرا می شود شامل یک مهندسی نوین در طراحی و ساخت است که به ما این امکان را داده است تا برای سازه های بزرگ از لحاظ اجرا هیچ مشکلی نداشه باشیم و درواقع می توان گفت تنها روش ساخت سازه های بزرگ و سبک اشتفاده از سوله سبک خرپایی است .

سازه های خرپایی نیاز به دانش تخصص و همچنین دانش سبک سازی دارند تا بتوان آن هارا به شکلی ساخت که از همه نطر مقرون به صرفه باشند 

وزن این سازه ها به شدت پایین است و در مجموه می توان از 30 تا 50 درصد در هزینه ها مدیریت کرد . 

شرکت سوله آذین صدرا با دانش وتخصص مهندسین خود سوله های خرپایی را طراحی کرده و ساخته است که نهایت سبک بودن و ایمنی و استحکام جزو ویژگی بارز آن هاست و برای تمام سازه هایی که شما مد نظر دارید قابلیت استفاده و اجرا دارد .

بنابراین اگر میخواهید سازه های مستحکم را اجرا کنید با سوله آذین صدرا در ارتباط باشید .

09140070767 مسلمی


سوله آذین صدرا | سوله سبک سازه ,سوله ,ساخت ,استفاده ,خرپایی ,کنیم ,آذین صدرا ,استفاده کنیم ,سوله آذین ,برای سازه ,برای دهانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مستر ریمیکس mkzm1383.rozblog.com کتابخانه مرکزی ارومیه یسنا چت | چت یسنا | چت روم یسنا |گپ یسنا راه اندازی آشپزخانه صنعتی مجله خرید تو - راهنمای خرید