در مورد دیزل ژنراتور ایرانی یا ژنراتور ساخت ایران باید عرض کرد که در کشور عزیزمان چند برند از موتور دیزل تولید می گردد . شرکت موتور سازان این افتخار را دارد که انواع موتور دیزل ساخت ایران در برندهای پرکینز موتورسازان و بنز ایدم را با ژنراتور های مختلف به صورت مجموعه آماده دیزل ژنراتور در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار دهد .

برند های تولید کننده موتور دیزل ایرانی شرکت های موتورسازان و ایدم می باشند . این دو شرکت به ترتیب موتورهای نسل قدیم پرکینز انگلستان و بنز آلمان را تولید می کنند .

شرکت موتورسازان موتورهای پرکینز ژنراتوری خود را در توان های 30 الی 140 کاوآ تولید می کند . شرکت ایدم هم موتورهای بنز خود را در توان های 50 الی 500 کاوآ تولید می کنند .

که از هر دو برند می توان برای تولید دیزل ژنراتور ایرانی یا ژنراتور ساهت ایران استفاده نمود . با توجه به اینکه تکنولوژی ساخت و طراحی این موتورها مربوط به حداقل 30 سال پیش می باشد ، لیکن از کیفیت مناسبی برخوردارند .

قابلیت ارائه انواع این دیزل ژنراتور ها را با استفاده از این دو نوع موتور دیزل دارد . هر یک از موتور های مذکور در هر برندی را می توان با ژنراتور های استمفورد ، مکالته ، لینز ، لروی سومر و مارلی کوپله کرد و در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار داد . لازم به ذکر است که حالت های مجهز به کانوپی سایلنت و سوپر سایلنت و حالت های پرتابل دارای شاسی پرخدار کششی را نیز می توان تقدیم حضور نمود .


اخبار ژنراتور و موتور برق ژنراتور ,دیزل ,موتور ,تولید ,توان ,شرکت ,دیزل ژنراتور ,موتور دیزل ,ژنراتور ایرانی ,محترم قرار ,کاوآ تولید ,دیزل ژنراتور ایرانی ,مصرف کنندگان محت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روزانه های آدمیزادی آشپزی اشپزی فروش محصولات جنسی vitrineziba سایتی برای همه نقد چین فروشگاه آنلاین