قیمت توشیبا 6560 با توجه به مدل های ( آکبند، بازسازی شده، استوک بودن ) بسیار متفاوت می باشد. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت بالا و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار است. با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهید به اسناد چاپ شده‌ی خود جلوه و زیبایی خاصی را هدیه کنید. 

مشخصات فنی توشیبا 6560

در کنار دانستن قیمت توشیبا 6560 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه آشنا شوید تا از خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با این مدل دستگاه کپی می توانید همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری را به خوبی دریافت نمایید.

از قابلیت های اصلی این مدل دستگاه کپی گرفتن آن می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید از برگه ها با سایز و جنس های مختلف کپی بگیرید. همچنین سرعت عملکرد دستگاه ۶۵ برگ در دقیقه است. از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد و متون مختلف برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های بارز توشیبا 6560 چند منظوره بودن آن است. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند از اسناد و مدارک خود اسکن یا پرینت هم بگیرد.

یکی دیگر از کارکردهای مهم این مدل دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ آن می باشد. کاربران با استفاده از این دستگاه کپی قادر خواهند بود اسناد و متون مختلف را با کیفیت های ۱۲۰۰× ۱۲۰۰ دی پی آی  چاپ و تکثیر کنند. در واقع داشتن این ویژگی  و کیفیت بالا به نوعی باعث جان بخشیدن به کارها می شود.

عوامل موثر بر قیمت توشیبا 6560

بهتر است بدانید که قیمت توشیبا 6560 می تواند تحت تاثیر فاکتورها و عوامل متعددی قرار گیرد. یکی از این موارد قیمت مواد مصرفی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که مواد مصرفی ارزان تری دارد.

از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت توشیبا 6560  مدل های ( استوک، بازسازی شده، آکبند ) ارائه شده آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و  بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. علاوه بر این عوامل،  فاکتورهای موثر دیگری  بر قیمت دستگاه کپی تاثیر گذار هستند. این عوامل عبارتند از قابلیت چاپ دورو، سیاه و سفید و یا رنگی بودن، حداکثر چاپ ماهیانه و روزانه دستگاه کپی، کارایی دستگاه کپی و قابلیت فیدر.

قیمت توشیبا 6560


فتوکپی دستگاه ,قیمت ,توشیبا ,عوامل ,اسناد ,استفاده ,توشیبا 6560 ,قیمت توشیبا ,مواد مصرفی ,متون مختلف ,6560 بهتر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زنبق دلال معاملات ملکی ایران مشاور شهر اردبیل مدرسـه کریم مهـر مرجع فایل های لایه باز درآمد اینترنتی