شارپ MX363 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها و عوامل بهترین روش برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. شارپ MX363 یک دستگاه چند منظوره  با کاربری سیاه سفید می باشد که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

آشنایی با راهنمای شارپ MX363

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت دستگاه کپی به کاربران کمک می کند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت شارپ MX363 به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی:  یکی عامل های مهم در انتخاب و دستگاه کپی سرعت آن به شمار می آید  که در صورت نیاز باید قبل از و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. دستگاه کپی شارپ MX363 قادر است در هر دقیقه 36برگ را چاپ کند. این دستگاه از سرعت مناسبی جهت انجام کارهای روزانه برخوردار است.

کیفیت و رزولوشن: از دیگر نکات مهم در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI  سنجیده می شود بهتر است دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد.

هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. دقت کپی در این دستگاه کپی 600 DPI می باشد. بنابراین دستگاه کپی شارپ MX363 می تواند تصاویر را با جزئیات و موارد ریز برای شما نمایش دهد.

نوع دستگاه انتخابی: یکی از عوامل مهم جهت شارپ MX363 نوع دستگاه انتخابی است. با توجه به اینکه این مدل دستگاه کپی در سه مدل استوک، آکبند و بازسازی شده در بازار موجود می باشند. از اینرو از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

ظرفیت سینی Bypass: منظور از سینی بای پس ارائه مسیر کوتاه تر و مستقیم تر است. این ویژگی باعث کاهش مشکل گیرکردن کاغذ در دستگاه خواهد شد. همچنین با این قابلیت قادر خواهید بود از روی سند اصلی به طور مستقیم کپی بگیرید.

بهتر است بدانید که سینی بای پس قادر به مدیریت 1 الی 100 صفحه می باشد. ظرفیت سینی بای پس در این مدل دستگاه کپی 100 برگه است. به سینی پای پسی که قابلیت مدیریت بیش از یک صفحه را داشته باشد سینی بای پس توده ای گفته می شود.

شارپ MX363


فتوکپی دستگاه ,شارپ ,mx363 ,سینی ,کیفیت ,سرعت ,شارپ mx363 , شارپ ,ظرفیت سینی ,دستگاه انتخابی , دستگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دان موزیک | دانلود اهنگ | سایت دان موزیک Soon Delete عاشقانه درجه عطر ياس تخفیف اجناس فوق العاده