قیمت توشیبا 756 می تواند تحت فاکتورهای مختلفی تغییر کند. توجه و شناخت این عوامل می تواند شما را در اری این دستگاه با بهترین قیمت یاری کند. همواره اران به دنبال تعادلی بین قیمت و کیفیت هستند. به این ترتیب که با پرداخت کمترین هزینه ممکن، به هیچ عنوان کیفیت را قربانی نکنند. در ادامه به معرفی برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.

توشیبا استودیو 756

توشیبا 756 یک پرینتر چندکاره اداری می باشد. این دستگاه مخصوص کلاس کاری متوسط و سنگین است. قابلیت های توشیبا 756 پاسخگوی نیاز اداری بسیاری از دفاتر اداری یا ارائه دهندگان خدمات چاپ و تکثرات مثل کافی نت ها یا دفاتر انتشارات می باشد.

اصلی ترین مزیت این دستگاه، درست مثل دستگاه های چندکاره دیگر، ارائه همه خدمات اداری از جمله چاپ، کپی، فکس و اسکن به صورت همزمان و می باشد.  درنتیجه مقایسه سطح کارایی دستگاه های چندکاره با دستگاه های تخصصی امکان پذیر نمی باشد. اما مزیت منحصر به فرد مدل 756، ارائه این خدمات با کیفیتی باورنکردنیست.

سرعت توشیبا 756 به 75 برگ بر هر دقیقه می رسد. این سرعت در کنار زمان آماده به کار شدن 20 ثانیه ای و زمان تهیه اولین کپی که 4 ثانیه می باشد، توشیبا 756 را یک دستگاه کاملا سریع ساخته است. با این سرعت می توانید بسیاری از پروژه ها و سفارشات را در حداقل زمان ممکن به انجام برسانید و توان تولیدی خود را بالاتر ببرید. توشیبا 756 برای کپی  و پرینت خود از وضوح 600*600 dpi استفاده می کند.

قیمت توشیبا 756


فتوکپی توشیبا ,دستگاه ,قیمت ,اداری ,زمان ,سرعت ,قیمت توشیبا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسپرت کماندو استان تهران بهترین سایت 09197977577دستگاه فلزیاب او کاام و گنج یاب تصویری OKM Exp 6000 Read mo هیئت سینه زنی المهدی (عج) دفترچه خاطرات یک زن دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم(پاپ موزیک) اخذ ویزای شینگن