توشیبا 455 در مدل ها و پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید با در نظر داشتن نیاز های اداری خود، مدل و پیکربندی ایده آل خود را انتخاب کنید. به این ترتیب نه تنها دستگاهی مناسب بار کاری خود و با کارایی بیشتر خوایهد داشت، بلکه می توانید در هزینه های نیز صرفه جویی کنید. گزینه های مختلف توشیبا 455 بر روی قیمت آن نیز موثرند.

توشیبا 455

توشیبا 455 یکی از دستگاه های اداری چندکاره می باشد که قابلیت های بسیار پرکاربردی دارد. سرعت خروجی چاپ و کپی این دستگاه به 45 برگ بر دقیقه می رسد. همچنین از زمان آ»اده به کار شدن 20 ثانیه ای و تهیه اولین کپی 4 ثانیه ای بهره می برد که در مجموع دستگاه سریعی را شکل می دهند. این سرعت راضی کننده در کنار کیفیت بسیارخوب 600*600 dpi تقریبا همه نیازهای اداری را پاسخگو می باشد.

همه قطعات دستگاه قابل تجزیه و زیست تخریب پذیر می باشند. توشیبا 455 از هیچ ماده شیمی سمی استفاده نمی کند و همچنین مواد به کار رفته در قسمت های داخلی هیچگونه نشر شیمیایی ندارند. گواهینامه های Energy Star نیز مصرف بهینه انرژی آن را تایید می کنند. از این رو در مجموع با توشیبا 455 یک دستگاه دوست دار محیط زیست و مقرون به صرفه و اقتصادی را اری می کنید.

مدل های مختلف توشیبا 455

شما می توانید توشیبا 455 را در هر یکی از مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و همچنین خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده خود یعنی توشیبا دریافت نمی کنند. ولی قیمت بسیار ارزانتری داشته و می توانید با این مدل ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

اما خوب است بدانید چه ذدستگاه هایی استوک محسوب می شوند. سالیانه دتسگاه ها و ماشین های اداری بسیاری در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی در نهایت سلامت و کارایی واگذار می شوند. علت ماجرا نیز به سودجویی کارخانه های سازنده بر می گردد. این کارخانه ها با عرضه مدل های جدیدتر به بازار ها، از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کنند. در نتیجه این دستگاه ها در عین حال که کارایی کامل دارند واگذار شده و مجددا با نام استوک به می رسند.

همچنین شما می توانید با انتخاب آپشن های اختیاری موردنیاز، کارایی دستگاه را بالاتر نیز ببرید. یا به طور عکس و با حذف آپشن های غیرضروری، هزینه های خود را کاهش دهید. باور دشاته باشید که قیمت توشیبا 455 می تواند در عین حفظ سلامت و کارایی، اقتصادی و مقرون به صرفه نیز باشد.

توشیبا 455


فتوکپی توشیبا ,دستگاه ,توانید ,صرفه ,کارایی ,استوک , توشیبا ,جویی کنید ,صرفه جویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش ارزان محصولات و دی وی دی های آموزشی دانلود فیلم و سریال جدید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کلیکس بازار دانلود کلیپ جدید گل ها خوب میشوم .. آزمایشگاه پاتوبیولوژی صبا تجربه های یک مشاور خرید ملک در ترکیه