قیمت توشیبا 455 ممکن است تحت عوامل مختلفی دسخوش تغییر شود. عواملی مثل مدل و پیکربندی، کشور و ریجن تولیدکننده و میزان کارکرد مدل های استوک و بازسازی شده می توانند در قیمت توشیبا 455 تاثیر بسیاری بگذارند. از این رو شما می توانید با شناسایی این عوامل، توشیبا 455 را با نازلترین قیمت اری کنید.

مدل و پیکربندی به عنوان عامل موثری در قیمت توشیبا 455

توشیبا 455 در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. با عرضه مدل های جدیدتر به بازارها، کارخانه های تولید کننده ماشین های اداری، از ارائه خدمات به مدل های قدیمی تر خودداری می کنند. از این رو دارندگان این دستگاه ها در اروپا، انگلستان و آسیای شرقی، در عین کارایی و سلامت کامل دستگاه خود، مجبور به واگذاری این دستگاه ها می شوند.

دستگاه های واگذار شده مجددا و با نام استوک به می رسند. دستگاه های استوک ممکن است تحت تعمیرات یا اصلاحاتی قرار بگیرند که از این رو به آنها نام بازسازی شده تعلق می گیرد. دستگاه های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند و خدمات را مستقیما از سازنده خود تحویل نمی گیرند. ولی قیمت به مراتب ارزانتری داشته و می توانند شما را در صرفه جویی هزینه ها یاری کنند.

همچنین شما می توانید آپشن های متعددی را به دستگاه خود اضافه کنید. این آپشن ها اختیاری بوده و در صورت تمایل به دستگاه شما اضافه می شوند. سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، سورتر و فینیشر و لارج باکس، آپشن های اختیاری توشیبا 455 می باشند. این آپشن های کارایی دستگاه و توان تولیدی شما را تا چندین برابر افزایش می دهند. ولی قیمت جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت خام دستگاه محاسبه می شود.

سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF فرآیند قرار دادن کاغذهای خام در ورودی دستگاه ها را کاملا اتوماتیک انجام می دهد. از این رو در وقت شما صرفه جووی خواهد شد. لارج باکس ظرفیت سینی های ورودی را بیشتر می کند. سورتر و فینیشر دستگاه نیز وظیفه صحافی اوراق چاپ یا کپی شده را برعهده دارند. آپشن های اختیاری همانطور که قیمت توشیبا 455 را تغییر می دهند، فضای بیشتر نیز اشغال می کنند و اندازه های دستگاه را کمی بزرگتر خواهند کرد.

قیمت توشیبا 455


فتوکپی دستگاه ,قیمت ,توشیبا ,استوک ,آپشن ,بازسازی ,قیمت توشیبا ,خودکار اسناد ,سیستم تغذیه ,تغذیه خودکار ,تغذیه خودکار اسناد ,سیستم تغذیه خودکار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار تعطیلی مدارس دانلود جدید دانلود موزیک جدید | مجـله ایـنـتـرنـتی سرگرمی , اس ام اس و جوک جدید ggsitgreat کانون و موسسه کوثر دی جی استور پست آنلاین