یکی دیگر از کسب و کار روش های تبلیغات کسب و کارهای آنلاین  در تلگرام این شیوه تبلیغاتی است که بر اساس ساعت (Per Hours) انجام میشود. پس از اینکه کانال هدف تان را مشخص کردید بر اساس تعداد ساعتی که مد نظر دارید ، تبلیغات اینستاگرام  طبق شرایط و قیمت های  تبلیغات کلیکی کانال هزینه آن را میپردازید و پس از درج تبلیغ شما به تعداد ساعتی که مقرر شده آگهی تان در کانال باقی میماند و سپس حذف میشود.

ممکن است تبلیغات تلگرام با توجه به نیازتان بخواهید آگهی تان یک یا چند ساعت الی چندین روز یا حتی هفتگی در کانال باقی بماند ، که تصمیم گیری آن کاملا به خودتان و بودجه تبلیغاتی تان بستگی دارد. دقت داشته باشید که مبلغی که به ازای هر مقدار بازدید میپردازید با توجه به نوع کانال و تعداد اعضای آن کانال میتواند متفات باشد. بهتر است زمانی از این روش استفاده کنید که همه جوانب را بررسی کرده باشید و از بازخورد تبلیغ تان تا حدود زیادی اطمینان داشته باشید، در غیر این صورت حتما به سراغ سایر روش های تبلیغات در تلگرام بروید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید


کسب و کار کانال ,تبلیغات ,ساعتی ,تلگرام ,کانال باقی ,تعداد ساعتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

am bakhshi blog کیمیا سدید دارو عسل طبیعی آموزش زبان آلمانی فروشگاه اینترنتی ایشاپفا آئین مستان دانلود رایگان پرسنامه دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود فیلم و سریال,برف مدیا سروستان پاک ایرانیان