هدف آموزش یادگیری است و حصول یادگیری به جز با تمرین و تکرار ممکن نیست. در نتیجه می توان گفت یکی از کاربردی ترین روش های آموزشی همین روش می باشد.

با آزمون‌ساز آنلاین هم‌صدا به راحتی یک سایت برای اجرای آزمون‌های خود به صورت آنلاین ایجاد کنید می‌خوام ببینم

جملات آغازین یک مطلب که وظیفه‌ی میخکوب کردن مخاطب و ترغیب او برای مطالعه تمام مطلب را دارند.

این مورد هم مانند مورد قبلی بیشتر بر روی وب سایت های آموزشی بارگزاری می شود ولی در صورت نیاز می توان از آن بر روی سی دی های مالتی مدیا نیز استفاده نمود.

سلام میشه روش نصب محتواساز تما رو بگین من که میرم نصب کنم کلی چیز میز میاره نمی تونم تشخیص بدم که کدوم رو بزنم نصب شه لطفا سریع بگید مرسی

این گونه آموزش ها در واقع بر پایه متن و صدا ساخته می شوند و مانند روش قبلی هستند اما از جهت افکت های انیمیشنی و تعداد تصاویر متحرک نسبت به روش قبلی بسیار غنی تر هستند.

در راستای تولید آموزش های نوین روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه سعی می کنیم به ویژگی های برخی از آن ها پرداخته و در واقع کلیه رومه روش ها را به طور جامع معرفی نماییم.

همچنین می توان صفحه اصلی سایت با استفاده از نرم افزارهای تولید مالتی مدیا این گونه فیلم های شبیه سازی شده را به صورت یک سی دی مالتی مدیا که قابلیت اجرا به صورت آفلاین داشته باشند ایجاد کرد.

گروه فناوران مبتکر هم‌صدا در چند سال اخیر موفق به طراحی و تولید نرم‌افزارهای ارزشمندی شده است که نتیجه آن را می توانید در این سایت مشاهده کنید.

اصول تولید محتوای الکترونیکی با توجه به شوک محتوا

بدیهی است قرار نیست همه‌ی مواردی که در این فهرست پیشنهاد می‌شوند، برای همه‌ی ما – مستقل از نوع اکانت و هدف‌مان از فعالیت در اینستاگرام – مفید و مناسب باشند.

فیلم مهمترین بخش این گونه آموزش هاست. در خلال فیلم صدای گوینده و افکت های تصویری می تواند کمک شایانی به بهتر شدن آن ها کند. همچنین می توان بخش های تعاملی در فیلم در نظر گرفت و با استفاده از آن ها اختیار حرکت در بخش ها را به کاربر سپرد.

برخی دیگر از فیلم ها که بیشتر در آموزش های نرم افزارها می توان از آن ها استفاده کرد آموزش های شبیه سازی شده هستند. این گونه آموزش ها در واقع محیط نرم افزاری که قرار است آموزش داده شود را به صورت شبیه سازی شده آماده می کنند و با داشتن یک سناریو کاملا تعاملی به کاربران کمک می کنند تا بتوانند در یک روند مناسب آموزشی کلیه بخش های نرم افزار را یاد بگیرند.

معتبرترین سامانه آگهی‌های استخدامی کشور همین حالا ثبت نام کنید ورود


رومه آنلاین آموزش ,فیلم ,سایت ,صورت ,توان ,استفاده ,شبیه سازی ,گونه آموزش ,مالتی مدیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شب که میشه دانلود دانلود کلیپ جدید آزفنداک شبکه ایرانیان هر چی ما میریم دنیای وب سامسونگ گلکسی dentistryarticles.blogfa.com