تاریخچه شرکت
 Endress & hauser

کمپانی اندرس هاوزر Endress & hauser از یک کسب و کار کوچک شروع و امروز به یکی از بزرگترین تامین کنندگان ابزار دقیق در سراسر جهان تبدیل شده است. شرکت اندرس هاوزر Endress & hauser شرایط سخت و پیشرفت های بزرگ را پشت سر گذاشته است.

در سال 1953 دو مرد کاملا متفاوت باهم شرکت اندرس هاوزر Endress & hauser را در یک اپارتمان خصوصی در لراخ (Lörrach) آلمان  تاسیس کردند. یکی از آنها مهندس سوییسی لاغر قد بلند و قوی با 29 سال سن به نام Georg H Endress و دیگری مدیریک بانک آلمانی به نام Ludwig Hauser با 58 سال سن بود.

یک تیم خوب در شرکت Endress & hauser

با این حال این دو شریک متفاوت در ادامه کاملا باهم هماهنگ شدند. ترکیب آینده نگری Endress و ملاحظه کاری Hauser باعث موفقیت آنها گردید. مهندس جوان فرصت هایی را که تکنولوژی جدید الکترونیکی برای اندازه گیری سطح ارایه می داد را به طور واضح می دید. تا آن زمان مقادیر قابل اندازه گیری به صورت دستی اندازه گیری و محاسبه می شد. بانکدار با تجربه رویکرد مناسبی برای کسب و کار و هدایت شرکت در سال های سخت اول در پیش گرفت.


نمایندگی اندرس هاوزر اندرس ,گیری ,اندازه ,هاوزر endress ,hauser ,اندازه گیری ,اندرس هاوزر ,اندرس هاوزر endress منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کده HAPPY LIFE سئو فنی Batrycar.com فروش فلزیاب بونتی هانتر در تهران 09197977577 Arianazqmdc21 Posto مشاوره دوطرفه اقامت به کشور ترکیه دایما - سایت سرگرمی برج های خنک کننده مکعبی و گرد