طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ

غذاهای زیادی هستند که به وسیله فرآورده های مرغ تهیه می شوند و طعمی بسیار لذیذ دارند. مرغ یکی از رایج ترین پروتئین ها در جهان است که برای بدن مفید بوده و برای افرادی که به سلامت بدن اهمیت می دهند، وعده غذایی مناسبی خواهد بود. در این قسمت قصد داریم شما را با سالاد گرم و خوشمزه به نام سالاد مرغ و قارچ آشنا کنیم. طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ به قدری راحت بوده که می توانید در مهمانی های خود در کنار غذای اصلی سرو کنید. با ما همراه باشید تا روش پخت سالاد مرغ و قارچ را ارائه دهیم.

تهیه سالاد مرغ و قارچ

 

روش درست کردن سالاد مرغ و قارچ

جالب است بدانید سالاد مرغ و قارچ به گونه ای بوده که به تنهایی به عنوان یک وعده غذایی به حساب می آید. اکثر کسانی که به غذاهای سبک و رژیمی علاقه دارند، سالاد مرغ و قارچ را درست کرده و هنگام شب یا ظهر میل می کنند. همچنین افرادی که مخلوطی از غذاهای گیاهی و پروتئینی را دوست دارند سراغ این سالاد خوشمزه می روند. در ادامه مواد لازم برای تهیه سالاد مرغ و قارچ را می گوییم.

 

مواد لازم سالاد:

سینه مرغ کامل 1 عدد

آب مرغ 3 قاشق غذاخوری

 قارچ نیم کیلو

فلفل دلمه ای 4عدد

سس مایونز به مقدار لازم (یا هر سس که خودتان درست کرده اید و به آن علاقه دارید)

 نمک به مقدار لازم

کنسرو ذرت 3-4 قاشق غذاخوری

پیاز داغ و زرشک برای تزئین

روش تهیه سالاد مرغ و قارچ

در قدم اول لازم است سینه مرغ را به همراه آب روی حرارت گاز قرار دهید. بعد یک عدد پیاز را خرد کرده و به مرغ اضافه می کنید و اجازه می دهید خوب بپزند. بعد از اینکه مرغ کاملا پخت و کمی سرد شد، به تکه های کوچک یا نگینی تکه می کنید. اگر حالت ریش ریش شدن مرغ را دوست دارید به همان سبکی که خودتان می خواهید مرغ را خرد کنید.

 

فلفل دلمه را مانند مرغ به همان شکلی که دوست دارید نواری یا مستطیلی در آورید. اگر قصد دارید از کنسرو ذرت استفاده کنید، حتما قبل از اضافه کردن به مواد آن را حدود 20 دقیقه بجوشانید. قارچ ها را نیز به صورت ورقه ای خرد کرده و داخل ماهیتابه بریزید تا 10 دقیقه بپزند.

 

در ماهیتابه ای دیگر یا همان ماهیتابه ای که از اول با آن غذا سالاد مرغ را تهیه می کردید؛ فلفل دلمه ای ها را ریخته و اجازه دهید پخته شوند. بعد تمام موادی که تا به اینجا درست کرده اید را به همراه مرغ به ماهیتابه اضافه کنید و حدود 10 دقیقه تفت دهید. در انتها به مقدار لازم سس اضافه کنید و به خوبی مواد را با هم مخلوط کنید.

 

برای تزئین غذا می توانید از پیاز داغ و زرشک استفاده کنید. برای تهیه پیاز داغ باید پیازها را به صورت خلالی درآورده و در روغن داغ سر کنید. فقط لازم است کمی طلایی شوند. بعد زرشک ها را به آن اضافه کنید تا کمی سرخ شوند. بعد از تزئین سالاد مرغ و قارچ می توانید درون یخچال قرار دهید تا سرد شود و قابل سرو باشد.

سالاد مرغ و قارچ

 

سخن پایانی

مرغ و قارچ در کنار هم، یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توانید به روش های مختلف تهیه کنید و همیشه در لیست غذاهای روزانه داشته باشید. قارچ مانند مرغ جزء غذاهای سالم با ارزش غذایی بالا است که می توانید آنها را جایگزین وعده های پرکالری و مضر کنید. اگر در فکر رژیم هستید در این سالاد می توانید به جای سس مایونز از سس رژیمی یا ماست استفاده کنید. امیدواریم از خوردن سالاد مرغ و قارچ نهایت لذت را تجربه کنید.


ای ار گوشت ، با ما بهترین باشید. سالاد ,قارچ ,تهیه ,لازم ,توانید ,غذاهای ,تهیه سالاد ,مقدار لازم ,اضافه کنید ,فلفل دلمه ,درست کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وصیت شهید Photo hoomehr. Studio hoomehr علم حرف اول پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان 09197977577المنتال مولتی در تهران relaxmarket نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود کلیپ جدید اجناس فوق العاده