تورهای وان هتل های وان تور وان با قطار

درباره وان ترکیه

یکی از اتقاقات ضروری و پر خاطره سفر کردن است, به همین دلیل با توجه به شرایط کنونی برنامه ریزی برای سفری ارزان تقریبا کاری دشوار است. به همین منظور بهتر است قبل از سفر تحقیقات لازم را درباره مقصد و جاذبه ها ی گردشگری و قوانین مقصد اطلاعات کسب نماییم. شهر وان در کشور ترکیه از جمله مقاصد خارجی است که به خاطر نزدیکی به مرز مشترک بین ایران و ترکیه طرفداران ایرانی بسیاری دارد. بطوریکه گاهی مسافران چندین بار در سال به این شهر کوچک و مرزی سفر میکنند و های خود را انجام میدهند. احتمالا شما هم وصف این شهر را زیاد شنیده اید و قصد دارید به زودی به شهر وان بروید؟ پس با ما همراه باشید تا سفری کامل و جذاب و پر خاطره را تجربه کنید ما قصد داریم اینجا شما را راهنمایی کنیم تا بدانید برای رفتن به شهر وان چکار کنید و همچنین اطلاعاتی مفید و کارآمد در مورد وان به شما انتقال دهیم.

تور وان

تورهای وان

تور وان معمولا از شهر خوی و از طریق مرز رازی انجام میشود. برای تور وان میتوان تا شهر خوی را با هواپیما یا ماشین شخصی یا اتوبوس و یا قطار طی کرد و از شهر خوی تا شهر وان را با ماشین های ون ترک و یا سواری ایرانی رفت. تورهای زمینی وان با 3 شب اقامت یا بیشتر در نظر گرفته میشود که یک شب رفت و یک شب برگشت و 3 شب اقامت مجموعا 5 شب اقامت در هتل خواهد بود. این تور جزو تورهای ارزان برای مسافران است که حتی با انتخاب تور زمینی وان میشود تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کرد.

بهترین هتل های شهر وان

با راه اندازی قطار تهران به وان ترکیه بسیاری از گردشگران ایرانی به این شهر وارد میشوند. فرودگاه وان ترکیه دسترسی سریع به استانبول یا آنتالیا را فراهم آورده است و شما میتوانید پس از بازدید وان به استانبول یا آنتالیا سفر کنید. 
ما به شما توصیه میکنیم با اقامت حداقل دو روز و یک شب از جاذبه های دیدنی شهر و دریاچه وان لذت ببرید. برای آشنایی با بهترین هتل های وان و رزو اتاق با ما همراه باشید . ایستگاه قطار وان در کنار در کنار اسکله قرار دارد و امکان کروز دریاچه تا تات وان را به مسافران میدهد. میتوانید پس از آن به سمت آنکارا و استانبول یا آنتالیا بروید. با استفاده از بلیط هواپیما و سفر هوایی هم میتوانید سفر خود را ادامه دهید. در اینجا شما را با بهترین هتل های شهر وان در ترکیه آشنا میکنیم که هر هتل ویژگی خاصی جهت برآورده کردن درخواست گردشگران دارد.

دیدنی های وان هتل دبل تری بای هیلتون

اگر عادت به هتل های لوکس و راحت دارید  این هتل پیشنهاد بسیار خوبی برای شماست چرا که مهم ترین جاذبه گردشگری شهر وان روبروی پنجره های این هتل است. هتل دبل تری بای هیلتون جزو هتل های 5 ستاره این شهر است و بیشترین کامنت ها در مورد این هتل مثبت است مخصوصا در مورد خدمات هتل و رفتار دوستانه پرسنل. تنها با کمی پیاده روی شما به ساحل دریاچه وان میرسید و میتوانید غروب آفتاب را در آنجا دیدن کنید. از فرودگاه وان تا هتل دبل تری هیلتون تنها 5 دقیقه با ماشین مسافت دارید که تاکسی گزینه بسیار مناسبی است. این هتل از مرکز شهر دور است البته با 20 دقیقه رانندگی میتوانید کل شهر را طی نمایید.

جاذبه های نزدیک به هتل دبل تری بای هیلتون

ساحل دریاچه وان
فرودگاه وان
رستوران کولکوگلو
جزیره آختامار
کلیسای صلیب مقدس
اسکله دریاچه وان
ایستگاه قطار شهر وان

ساردور هتل وان ترکیه

یکی از بهترین هتل های شهر وان هتل 3 ستاره ساردور وان است. بوفه بهترین صبحانه های گرم و سرد هر روزه تازه سرو میشود. جزو هتل های مرکز شهر است هرچند از ساحل دریاچه دور است اما تنها با طی کردن یک خیابان مسقیم  اسکله به دریاچه میرسید. همچنین فاصله بسیار اندکی با پارک بزرگ شهر دارد. تنها با نیم ساعت پیاده روی میتوانید به جنگل بزرگ سال جمهوری رسید که این جنگل جاذبه هایی همچون بهترین رستورانهای وان یا دریاچه بوستانیچی وجود دارد.

هتل دیمیت پارک وان ترکیه ارزان ترین هتل شهر

کسانی که به دنبال اقامت ارزان هستند باید به دنبال های دو ستاره یا هاستل ها بروند. هتل دیمیت وان ترکیه در شهر وان 2 ستاره است که به ساحل دریاچه وان نزدیک است. این جا یکی از بهترین هتل های وان ترکیه به همراه صبحانه رایگان است و نزدیکی به محله های قدیمی شهر از دیگر ویژگی های این هتل است.

هتل ایمپریال تاور وان ترکیه نزدیک به جاذبه های شهری

با رزرو یکی از 120 اتاق هتل ایمپریال به جاذبه های شهر نزدیک شوید. از این هتل تا مسجد جامع و موزه وان تنها 10 دقیقه پیاد ه روی دارید. از ویژگی های این هتل میتوان صبحانه رایگان اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای اتاق های ساده اما کاربردی است.

فاصله هتل ایمپریال تاور تا جاذبه های وان
موزه وان ترکیه : با هفت دقیقه پیاده روی میتوانید خود را به موزه وان ترکیه برسانید.
مسجد بزرگ وان : با هشت دقیقه پیاده روی مسافت 600 متری تا مسجد را میتوانید طی کنید.
سالن اصلی تئاتر وان : با طی کردن تنها هشت دقیقه پیاده روی علاقه مندان یه تئاتر میتوانند خود را به سالن اصلی تئاتر وان برسانند.
کلیساهای هفت گانه : با سیزده دقیقه رانندگی به هتل خواهید رسید.
قلعه وان : با هشت دقیقه رانندگی از هتل به یکی از جاذبه های مهم شهر یعنی قلعه وان خواهید رسید.
تور وان ترکیه

راهنمای کامل سفر زمینی به شهر وان ترکیه

آیا تنها به صورت زمینی سفر به وان ترکیه امکان پذیر است؟ پاسخ شما بله است. بنابراین اگر سفر زمینی را دوست دارید کوله بار سفرتان را ببندید تا از زیبایی های جاده استفاده کنید. حتی اگر نگران راحتی کودکانتان در طول سفر هستید بهتر است بدانید که سفر به وان اصلا طولانی نیست. شما میتوانید سفری خاطره انگیز و فوق العاده را تجربه کنید. مرز رازی یکی از امن ترین و پر ترددترین مرزها برای کسانی است که قصد دارند. معمولا افراد از طریق این مرز وارد ترکیه میشوند و با استفاده از پرواز های داخلی و و ارزان به مقصد وان میروند. اکثر آژانس های مسافرتی تورهای ارزان قیمت وان را ارائه میدهند.

ساعات عبور از مرزهای زمینی وان ترکیه

ما به شما سفر زمینی با اتوبوس را پیشنهاد میکنیم. با تهیه بلیط اتوبوس به مقصد خوی و بعد شهر وان سفر خود را آغاز کنید. ولی اگر خودرو شما مجوز عبور داشته باشد، بهترین زمان برای شما خلوت ترین ساعات است. مرز ساعت 9/5 صبح تا 4/5 عصر باز است و حتی برخی روزها به علت تردد ساعت آن تمدید میشود پیشنهاد ما به شما این است که اگر مشکل مرخصی و تعطیلی ندارید در ایام غیر پیک به وان سفر کنید.

فاصله وان تا استانبول : 1615 کیلومتر

فاصله وان تا آنتالیا : 1537 کیلومتر

فاصله وان تا آنکارا : 1371 کیلومتر


HiHoliday ترکیه ,دریاچه ,میتوانید ,جاذبه ,دقیقه ,زمینی ,ساحل دریاچه ,دقیقه پیاده ,سالن اصلی ,اصلی تئاتر ,کیلومتر فاصله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی اپلیکیشن بروز آی تی offermeco نماوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دان. سجاده فرش مسجد - قیمت فرش سجاده ای - فرش نمازخانه ای - فرش محرابی سپید صنعت نگین اسیا تولید کننده نردبان و سینی کابل sanate bozorg امتحان نهایی خرداد 98 مدرسهکودکم رسان موزیک