اینجا مال من هستند .

مرورگرها
Hourlass Arch Brow Volumizing Gel Gel (به طور جدی ، بهترین!).

ضربه شلاق
من اخیراً در بین چند عاشق مدرسه قدیمی چرخیده ام - با شروع MAC In Extension Dimension ضد آب ، یا به تنهایی ، یا به عنوان اولین لایه پایه در زیر هر یک از دوربین های Tarte Lights Lashes ( مدرسه قدیمی هلا ، اما برای ضخیم شدن بسیار مناسب است). یا MAC Extended Play Gigablack Lash .

لب
گل صورتی صورتی NUDESTIX Gel Color Lip + Balm Cheek در ALLY ، که از محصولات Nude (art) است: Love Me Nudes Natural Edition کیت.

کسی احتمالاً باید این مسئله را از قبل از من بگیرد زیرا عملاً به دست من چسبیده است ، LOL!

من آن را زیاد می پوشم .

این موارد مورد علاقه من در حال حاضر هستند. مال شما چیست؟

 

رژلب مایع مایع جوهر Maybelline SuperStay Matte ( هر کدام 7/89 دلار در هدف )
داروخانه ، عزیزم. 10 دلار ، عزیزم. در واقع ، اگر اکنون 50 درصد تخفیف را در Ulta انجام دهید ، 5 دلار است.

چی؟!

میدانم.

بله ، اینها خیلی خوب هستند. Maybelline آنها را "ناخوشایند" می نامد ، زیرا یک زن کابوس زن دیگری است. همه نمی توانند رژ لب بژ بپوشند ، اما اینها چرخش متفاوتی بر روی لباسهای استاندارد است. برخی از آنها صورتی ، یا ماور ، قرمز ، قهوه ای ، خاکستری (!) یا حتی بنفش دارند. اما آنها هنوز هم کاملاً هستند.

رنگهای مورد علاقه من Seductress و Ruler با است ، که یک مایل به قرمز مایل به قرمز است (این یک راه آسان برای قرمز شدن است اگر اکنون عادت ندارید خود را به رنگ قرمز ببینید).

اغواگر مهبلین
اغواگر ، موهوم
حاکم maybelline
حاکم ، ای مایل به قرمز عمیق
شاعر maybelline
شاعر ، صورتی صورتی
برخی از رنگها CRAZY هستند. مانند ، خاکستری و بنفش؟ سلام کارتون-ی. آنها واقعا چیزی من نیست، اما اگر شما از مو، لباس، آنقدر پررو ، خاکستری می توانید نگاه شگفت انگیز.

بینایی maybelline
Visionary ، خاکستری اسطوخودوس

شکارچی maybelline
Huntress ، یک خاکستری عمیق
من دخترانی را می بینم که با رژ لب خاکستری در اطراف Sephora و Target قدم می زنند و من مثل این هستم ، "لعنتی ، چرا نمی توانم آنرا لگد کنم؟"

شاید به خاطر این باشد که من مثل یک دختر پاورپاف صدا می کنم .؟ من نمی دانم!

من فکر می کنم برخی از این موارد دوست داشتنی هستند ، و آنها یک فرمول خیالی و با کاربرد آسان دارند. آنها به هیچ وجه خشک نمی شوند و کاملاً ضد بو هستند ، که می دانم چون آنها را به طور گسترده آزمایش کرده ام .

سلام ، اکنون ، یک PERV نباشید. نه ، مسیحی اسلاتر در دهه 80 میلادی در آستان من ظاهر نشد. من یک دسته از گربه هایم را بوسیدم (شاید بیشتر از شوهرم) ، و دخترم یک دسته نیز (به حدی که او شروع به هل دادن من کرد) و گفتم: "سلام! اینطور نیست که حداقل شما 8 ساله شوید ")

فرمول مایع فقط برای سطح پایین نیز مناسب نیست. خوب برای سطح بالا ، کم مصرف و همه چیز در بین آنها به پایان می رسد زیرا تعادل خوبی بین نازک و ضخیم است. کمی آبکی است اما آب و هوایی نیست. کمی موس ، اما به اندازه یخ زدگی غلیظ نیست . که در ادامه کمی توضیح خواهم داد.

راننده maybelline
راننده ، بژ خامه ای
فیلسوف maybelline
فیلسوف ، سبک اسطوخودوس
اپلیکیشن pointy doe foot نیز برای ورود به گوشه های کمان Cupid شما واقعاً مفید است ، بنابراین می توانید در صورت تمایل از خط لب خود پرش کنید.

محافظ maybelline
محافظ ، یک قهوه ای عمیق است
جنگنده maybelline
جنگنده ، یک نارنجی سوخته
در مورد عطر و طعم و عطر ، من فکر می کنم آنها عالی هستند - مانند کوکی های وانیلی با سرمازدگی کره - اما بو و طعم هم خیلی سریع از بین می روند.

maybelline amazonian
آمازونیان ، سیه سوخته است
هنگامی که صحبت از بین بردن این موارد شد ، احتمالاً به یک پاک کننده آرایش ضد آب سنگین احتیاج دارید ، اما مرطوب کننده صورت باید به صورت خرج کار کند. فقط مطمئن شوید که این غلیظ و غنی است. چیزی با روغن موجود در آن. من این کار را همیشه با مرطوب کننده Clarins که در حال حاضر از آن استفاده می کنم انجام می دهم . یک دسته را روی لبهایم میمالم ، سپس همه چیز را با یک پنبه پاک می کنم.

اتفاقاً اگر نتوانید رنگی را که دوست دارید در این خط پیدا کنید ، به فرمول پزشکان بروید ، زیرا آنها همچنین برخی از رژ لب های مایع مقرون به صرفه ، مقرون به صرفه دارند که به طور هم زمان با NARS و MAC عمل می کنند .

بین این لیپ های Maybelline و PF ، می توان کمد لباس لب خود را برای بهار با کمتر از 40 دلار به طور کامل اصلاح کرد.

بله ، Maybelline!


قیمت ست کامل لوازم آرایشی ,قرمز ,maybelline ,صورتی ,دلار ,مایع ,مرطوب کننده , خاکستری ,هستند مانند ,مورد علاقه ,مدرسه قدیمی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گله از من نکن moosigi شرکت تعاونی ماشین زراعت محور گرماب پرنیا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم مرکز تات شناسی ایران دعا | شفا دست خداست سرویس های ایتاطلایی مجله ویدئویی داربین