با پوشیدن آهنگ مبارک و زندگی در استریو ، دو رژ لب از مجموعه جدید MAC جرمی اسکات ، با هم مخلوط شدند.
به طور جدی ، این بسته بندی شگفت انگیز است! تمام جزئیات کاملاً وجود دارد. این یک لبخند لب ، مردم است. اما کاملاً شبیه نوار مخلوط است. من می توانم آن را ببینم که در روز بر روی کف هوندا سیویک کوچک قرمز من نشسته است. (یادداشت جانبی: این مملو از آهنگهایی بود که من رادیو را در KMEL ضبط کردم.)

این یک نوار مخلوط MAC نیست ، obvs. این پالت رژیمی MAC Lip X 9 Future Emotions 25 دلاری است و دارای 9 رژ لب غیر براق MAC در داخل است ، بنابراین مات ، تقویت شده و ساتن در سایه های روشن و عمیق مانند صورتی ، بنفش ، نارنجی - مسیر جسورانه به پایان می رسند. فقط یک هست و همه چیز مثل BAM است!



mac jeremy scott lip 9 x احساسات آینده 2 باز می شود


برخلاف پالت های لب ، جایی که وقتی یک قلم مو یا یک انگشت را درون قابلمه ها می ریزید ، آنقدر نرم هستند که شما به طور تصادفی یک ناخن انگشت را در آن ها حفر می کنید ، لیپ ها در این پالت احساس سختی و سفتی می کنند. آنها دقیقاً سرخ نمی شوند ، و مطمئناً کمی خشک تر از حد معمول برای MAC احساس می کنند . وقتی آنها را می پوشم ، احساس می کنم باید قبل و بعد از آن دائماً مومیایی لب را قرار دهم.

mac jeremy scott lip 9 x عواطف آینده

به گفته این ، اگر لبهای فوق العاده خشک مانند من ندارید ، و پوسته پوسته شدن هرگز برای شما مسئله ای نیست ، یک پالت جالب است ، به خصوص اگر دوست دارید رنگ ها را مخلوط کنید. اساساً می توانید هر یک از این سایه ها را به هم ریخته و چیزی زیبا ایجاد کنید.

مثل گذشته ، دیروز داشتم آزمایش می کردم و به معنای واقعی کلمه دو یا سه رنگ را بدون هیچ گونه قافیه یا دلیل واقعی مخلوط کردم و همه چیز به نظر تملق پذیر بود (حداقل فکر می کردم).

تنها مسئله این است که آنها فوق العاده خشک می شوند.

mac jeremy scott lip 9 x احساسات ویتامین های بنفشه های آینده
ویولتا با Memories Wild مخلوط شد
mac jeremy scott lip 9 x احساسات آینده آهنگ شاد نفس نفس کشیدن
آهنگ شاد مخلوط با Breathing Fire
همچنین ، وب سایت MAC می گوید که هر 9 سایه LE هستند ، اما من می توانستم قسم بخورم که مورنگ دائمی بود ؟! من dunno . جزئیات ، ی.

در هر صورت ، پالت برای همیشه در دسترس نخواهد بود ، بنابراین اگر می خواهید وارد مخلوط شوید - هااها! - خیلی صبر نکنید.

به هر حال ، این سبک مرد جرمی اسکات تقریباً در آنجا وجود ندارد . مثل این است که یک کودک در دهه 90 در این باشگاه حضور پیدا کند و با پیراهن پیراهن Care Bears ، خواهر کوچک خود را به تن کند.


قیمت ست کامل لوازم آرایشی مخلوط ,jeremy ,پالت ,scott ,احساسات ,سایه ,jeremy scott ,احساسات آینده ,نوار مخلوط ,جرمی اسکات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود تحقیق صبا خودرو GemPatogh | جم پاتوق ، عکس ، والپیپر ، سرگرمی ، لطیفه ، Sms پنل اس ام اس رویز اس ام اس مقالات علمی|هنری|پزشکی|ورزشی|روانشناسی و... خطیبی نیوز تو بهترین خرید رو از ما داشته باش turkseda روزنامک