توصیه‌های از نایل فولر ‎ برای معامله گران مبتدی

 

بهترین کار برای انجام معامله در بازار سرمایه این است که عجله نکنید و یاد بگیرید.

 

ابتدا مبانی را بیاموزید: 

برای ایجاد یک پایه محکم معامله گری در بازار سرمایه شما باید وقت صرف کنید تا بدانید که بازاری که در آن کار میکنید چگونه کار میکند و یک فهم درست از همه اصطلاحات آن داشته باشید.

یک استراتژی معامله گری در بازار سهام را یاد بگیرید و به آن پایبند باشید:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که میبینم معامله گران آماتور بارها و بارها آن را تکرار میکنند تغییر دادن مکرر روش معاملاتی میباشد. اگر شما یک منطق و روش معامله گری عمومی دارید شما باید قبل از انجام  هر کاری آن را یاد گرفته و در آن مهارت داشته باشید.هر روشی در تعداد مشخصی از معاملات دارای اشتباهاتی نیز میباشد که کاملا طبیعی است و جزیی از معامله گری میباشد. شما نباید اجازه دهید که معاملات بازنده تاثیر زیادی روی شما بگذارند و شما واقعا برای بهتر شدن در معامله گری به نظم و انضباط فوق العاده سختی نیاز دارید.

غرق اطلاعاتی نشوید :

خیلی ساده است که به عنوان یک آماتور غرق در اطلاعلات و سیستمهای معاملاتی شویم و این کار در ابتدا برای همه ما اتفاق افتاده است. بهترین راه برای محدود کردن یا اجتناب از آن پیدا کردن یک مربی یا کسی است که بتوانیم از او یاد بگیریم و موفقیت های او را دنبال کنیم.

از اینکه معامله ای در بازار سهام در خلاف جهت شما حرکت کند واهمه ای نداشته باشید :

این خیلی مهم است برای اینکه اکثرمعامله گران مخصوصا اماتورها با دیدن نشانه های اولیه از حرکت قیمت در خلاف جهت آنها دچار ترس و عکس العمل شدید میشوند. 

واقع بین باشید :

شاید سخت ترین و در عین حال مهمترین نکته  برای معامله گران مبتدی واقع بین بودن آنها باشد. 

شاید هیچ حرفه دیگری در دنیا همچین پتانسیل بالایی مانند معامله گری در بازار سرمایه

نداشته باشد .شما با انواع مختلفی از تله های ذهنی و اشتباهات عمدی در راه معامله گری روبرو خواهید شد. واقع بینی چیزی است که شما را در مسیر موفقیت در معامله گری قرار میدهد.

بیش از حد معامله نکنید :

به آرامی و با ثبات در معامله گری پیروز میشوید.  معامله گری با تناوب بالا شما را به دنیای اشتباهات احساسی در معامله گری میبرد که ممکن است حساب شما را از بین ببرد و عزت نفس شما را خدشه دار کند.

حد ضرر خود را خیلی نزدیک قرار ندهید :

این خیلی مهم است ومعامله گران سرمایه زیادی از دست میدهند تا این نکته را بفهمند شما باید حد ضرر خود را در فاصله امنی از نقطه ورود خود قرار دهید. اگر شما حد ضرر خود را خیلی نزدیک قرار دهید قبل از اینکه شانس داشته باشید که بازار در جهت شما حرکت کند از بازار خارج خواهید شد

بدون آموزش وارد نشوید : 

سرمایه خود را در ابتدا صرف اموزش بکنید قبل از هرچیزی یاد بگیرید که درست معامله کنید و پس از ان پول برای شما جذاب خواهد شد. قبل از آموزش خلبانی خلبانی نکنید.

 

@bourse_hosein_zamani


دفترچه یادداشت یک تریدر بازار ,گران ,خیلی ,سرمایه ,دهید ,واقع ,معامله گران ,داشته باشید ,گران مبتدی ,بازار سرمایه ,برای معامله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تامین مواد اولیه صنعت لبنیات اجناس فوق العاده هشکده به عنوان کانونی برای نشر دانش،مهارت آموزی و فرهنگ سازی در حوزه بلاکچین تشکیل شده است. آشپزی دانلود رایگان امداد خودرو یدک کش تهران دانلود فایل های کمیاب بیا تو