چگونه  براي شركتم بازاريابي كنم

يكي از ويژگي‌هاي اصلي يك استراتژي بازاريابي موفق، داشتن آگاهي نسبت به اين مسئله است كه مشتريان فعلي و مشتريان بالقوه‌ي شما بر اساس نيازهاي‌شان به چند گروه و چند بخش تقسيم خواهند شد.

سؤال‌هايي كه براي ايجاد استراتژي بازاريابي خاص خودتان بايد بپرسيد

 

اين گروه‌ها و نيازمندي‌هاي‌شان را با تحقيق در بازار، شناسايي و مشخص كنيد و سپس تمام تلاش‌تان اين باشد كه موفق‌تر از رقباي‌تان آنها را هدف بگيريد و مورد توجه قرار دهيد؛ اين كار بايد تمركز استراتژي شما باشد.


راه های داشتن یک شرکت موفق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده Rah haye rooshan bini آقای مهندس | Mr Engineer | آوانگارد|معرفی و بررسی کتاب دفترخدمات الکترونیک قطره های باران پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ام پی تری فول