تحصیل در دانشگاه ناوارا اسپانیا

بدون تردید تحصیل در دانشگاه های خصوصی اسپانیا یکی از ساده ترین روش ها برای تحصیل در اسپانیا و اروپا است. دانشگاه های خصوصی اسپانیا هم دانشجو خارجی گاها به خوبی پیرش می کنند و هم اینکه اعتبار زیادی دارند. یکی از این دانشگاه های معتبر خصوصی در اسپانیا، دانشگاه ناوارا اسپانیا است.

این دانشگاه در سال 1952 تاسیس شد و در شهر پامپلونا قرار دارد. در حدود 12 هزار دنشجو در مقاطع مختلف رد این دانشگاه هر ساله تحصیل می کنند و بسیاری از این دانشجویان از نقاط مختلف دنیا به این دانشگاه آمده اند و در مجموع حدود 20 درصد از دانشجویان این دانشگاه را تشکیل می دهند.

مرکز اصلی یا پردیس دانشگاه ناوارا اسپانیا در پامپلونا و سن سباستین واقع شده است. رشته پزشکی این دانشگاه اعتبار بسیار زیادی دارد و حتی دانشگاه ناوارا یک بیمارستان آموزشی هم دارد که 2000 نفر کادر متخصص دارد و بیش از 1 میلیون بیمار را در سال سرویس دهی می کند. ضمن اینکه دانشگاه ناوارا اسپانیا  به عنوان یک مرکز تحقیقاتی راهبردی بسیار معتبر د سطح جهان است که در 4 حوزه انکولوژی، اعصاب شناسی، قلب و عروق و ژن درمانی و کبد شناسی فعالیت می کند.

تحصیل در این دانشگاه به دانش زبان انگلیسی نیاز دارد. این دانشگاه در بین 300 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است و از معتبرترین دانشگاه های اسپانیا برای ادامه تحصیل در اسپانیا و اروپا است.

در کنار رشته های پزشکی می توان رشته های زیست شناسی، بیو شیمی، شیمی، دارو سازی، بیو تکنولوژی و دامپزشکی این دانشگاه را نیز بسیار معتبر دانست که شهرت بسیار زیادی در جهان دارند.

سیستم تحصیل رد این دانشگاه کاملا علمی و عملیاتی است و دانشجویان کاملا با متدهای عملیاتی رشته های خود نیز در این دانشگاه آشنا می شوند.

 

 


travelsahelaftab2019 دانشگاه ,اسپانیا ,تحصیل ,ناوارا ,رشته ,جهان ,دانشگاه ناوارا ,ناوارا اسپانیا ,بسیار معتبر ,خصوصی اسپانیا ,بسیار زیادی ,دانشگاه ناوارا اسپانیا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آژانس مسافرتی قصران گشت دنیای وب تم باران Keilanixngjf7 accueil تجارت ایران و ترکیه کمپانی چجوری ثبت میشه؟