تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا اسپانیا

دانشجویانی که برای ادامه تحصیل در رشته های مهندسی به دنبال دانشگاه های برتر اسپانیا و اروپا هستند به خوبی با نام دانشگاه مهندسی کاتالونیا یا دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا آشنا هستند.  این دانشگاه در بین 50 دانشگاه برتر جهان در رشته های معماری و مهندسی و همچنین رشته های مخابرات و کامپیوتر قرار دارد.

دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا  بیشترین پذیرش دانشجوی دکتری  و کارشناسی ارشد را در رشته های فنی در اروپا دارد. تنها حدود 3 هزار کادر آموزشی در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند و بیش از 30.000 دانشجو هر ساله در این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.

بصورت کلی این دانشگاه بیش از 65 رشته در کارشناسی، 73 رشته در کارشناسی ارشد و 49 رشته یا برنامه برای دکتری دارد. دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا 21 دانشکده دارد و حدود 205 گروه تحقیقاتی در این دانشگاه وجود دارد. یکی از راه های درآمد زایی این دانشگاه  روش های تحقیق و توسعه است که در سال 2017 در حدود 59 میلیون یورو برای این دانشگاه درآمد به همراه داشت و حدود 283 میلیون یورو نیز بودجه دولتی دریافت کرده است.

رشته های شهرسازی، ساختمان ، مهندسی هوا فضا، مهندسی کشاورزی ، مدیریت، علوم کاربردی، تکنولوژی،  بیو سیستم ها و تربیت معلم در کنار ده ها رشته تحصیلی دیگر در این دانشگاه پوشش داده می شود. هزینه تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا سالیانه بسته به مقطع تحصیلی بین 3000 تا 5000 یورو می باشد.

البته لازم به توضیح است که این دانشگاه گاها دانشجویان خود را بورسیه می کند و یا کمک هزینه تحصیلی در اختیار آنها به همراه سایر امکانات رفاهی مانند خوابگاه قرار می دهد و از مجهزترین و پیشرفته ترین دانشگاه های اسپانیا است.


travelsahelaftab2019 دانشگاه ,رشته ,کاتالونیا ,تکنیک ,مهندسی ,اسپانیا ,تکنیک کاتالونیا ,میلیون یورو ,کارشناسی ارشد ,کاتالونیا اسپانیا ,تحصیلات تکمیلی ,تکنیک کاتال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسه شهید جلالی بنه گز Beautifulmind_0 رول گردن iranvira گل سنگ کافی نت شایان ادکلن گودگرل